Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אבטחת קנאביס – מה הם הדרישות בהתאם לחוק

אבטחת קנאביס – מה הם הדרישות בהתאם לחוק

להשקיע, לזרוע, לטפל, לגדל, להפריח….

זו ההתמחות שלך!

אבל מי מספק מעטפת אבטחה מקצועית בהתאם לדרישות החוק?

מקומו של הקאנביס הרפואי הולך ומקבל מקום משמעותי בחברה הישראלית, ואין זו הפתעה. במקביל, כדי שניתן יהיה לעמוד בצרכי הקאנביס ולגדל אותו כראוי ובהתאם לדרישות המשטרה ומשרד הבריאות, יש להקים מתקני גידול, עיבוד ואחסון מקצועיים; מתקנים הכוללים אבטחה צמודה ומקיפה בהתאם לתקן ה-GSP. לכן, יש להתקשר עם חברה המכירה את דרישות אבטחת הקנאביס.

אין ספק, תחום הגידול של הקאנביס הינו עולם ומלואו ובא לתת מענה מקצועי על דרישה ההולכת וגוברת. אכן, מדובר במענה המגיע עקב הלך רוח חברתי, ציבורי ורפואי עכשווי. עם זאת, ולאור רגישות הנושא כמו גם הקפדה על התקנות והנהלים השונים בתחום חקלאות הקאנביס הרפואי, יש לשתף פעולה עם חברת אבטחה מקצועית המחזיקה בידע ובניסיון בתחום זה; חברה אשר תספק עבודה מקצועית, אמינה ושקופה – תוך הבנה מלאה ואמתית של צרכי האבטחה השונים.

אבטחת קנאביס - מה הם הדרישות בהתאם לחוק

מענה מקיף בתחום אבטחת הקאנביס הרפואי

אין ספק, שוק הקאנביס הרפואי בארץ הינו אחד השווקים המתפתחים ביותר – הן מבחינה רגולטורית והן מבחינות אחרות. וזאת, לאור הרפורמה שנקבעה על ידי משרד הבריאות. לאור כל זאת, ניתן לצפות כי בעתיד שוק זה ילך ויתעצם. במקביל לכך, חקלאים רבים בימינו מבקשים לקבל את הרישיון הרלוונטי לצורך גידול הקאנביס.

לאחר קבלת רישיון זה ממשרד הבריאות כמו גם משטרת ישראל, על כל חווה חקלאית זו להציג תכנית אבטחת קאנביס; תכנית מקיפה המתבססת על מלוא התקנים הרלוונטיים. וזאת, לצורך תחילת תהליך העבודה, הקמתה של החווה וכמובן – גידול הצמח בפועל.

שירותי אבטחת הקאנביס הרפואי הינם מגוונים וכוללים, בין היתר, את תהליך הליווי והתכנון של מתקני הקאנביס ואת הקמתם בהתאם לתקנים הדרושים. כמו כן, חלק בלתי נפרד משירותים אלו כולל את הסדרתם של האישורים מול משטרת ישראל ויק"ר, עריכת פק"מ אבטחה ותיק מתקן, סינון כוח האדם והדרכתו, הקמתם של מערכי אבטחה בשטח תוך הצבתן של מערכות אבטחה טכנולוגיות, שירותי קב"ט, מנב"ט וכן הלאה.

שירותי אבטחה מקיפים ומקצועיים

קבוצת בן בטחון מספקת שירותי אבטחה ומוקד רמה א' בפריסה ארצית, והיא בין הבודדות המתמחות בתחום האבטחה הטכנולוגית והפיזית בלבד. ככזו, היא מציגה יכולות מהגבוהות בישראל. לקבוצה שישה סניפים הפזורים מצפון הארץ ועד דרומה, וכ-2,000 עובדים אשר אמונים על מתן שירות איכותי, מקצועי ואמין. הקבוצה הוקמה בשנת 1989, ומנוהלת ע"י קצינים ולוחמים יוצאי יחידות קרביות בעלי ניסיון רב במגזר הצבאי והאזרחי. בין לקוחותינו גופים מוסדיים ופרטיים מהגדולים במשק וביניהם עשרות רשויות מהגדולות בארץ ואלפי מנויים במגזר הפרטי. הוותק והניסיון לצד ניהול חדשני, יוצרים מענה עדכני, יעיל ואפקטיבי, גם באבטחת התחום הפורח בישראל – חוות גידול קנאביס. תחום הדורש התמחות ייעודית ועמידה בכל תנאי תקן ה-GSP של משרד הבריאות.

אנחנו יודעים לתת לך את השקט בכל שלב, מהתכנון המקדים ועד אבטחת המתקן, להסיר כל איום ולשחרר אותך מדרישות האבטחה המחמירות, באמצעות התקנת מערכות מיגון מתקדמות ו/או אספקת שירותי אבטחה פיזית, ניסיון ושירות יוצא דופן.

על מנת לקבל שירותי אבטחה קאנביס; פנה אלינו.

מעוניינים גם אתם בפתרונות משמעותיים אלו? צרו קשר בטלפון: 1-700-709-707

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...