Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אבנר הייזלר מייעץ: כך תבחרו ביטוח בריאות בשנת 2021

אבנר הייזלר מייעץ: כך תבחרו ביטוח בריאות בשנת 2021
מקור PIXABAY

גם אנשים שלא ממהרים לעשות ביטוחים רוכשים ביטוח בריאות, וזאת כי מדובר בביטוח מקיף שאין לדעת מתי ועד כמה נזדקק לו. עם זאת, לצד ההחלטה לרכוש ביטוח בריאות, מתעוררת השאלה איזה ביטוח עדיף, ופה אבנר הייזלר מסביר שאנשים מבקשים לשלם פחות ולקבל יותר, אבל המציאות היא שלא פעם קורה ההיפך – אנשים משלמים על ביטוחים שאינם מתאימים להם ואף על ביטוחים כפולים. מכאן שאם מבקשים לעשות ביטוח בצורה נכונה, הגיע הזמן להבין לא רק כיצד נמנעים מטעויות, אלא גם כיצד בוררים את האופציה הטובה ביותר.

אבנר הייזלר מייעץ: כך תבחרו ביטוח בריאות בשנת 2021
מקור PIXABAY

פוליסה שאינה יחידה אך כן אחידה

מי שיצא לו לקרוא על אבנר הייזלר בדה מרקר, כבר יודע שהוא מבין דבר או שניים בתחום העסקים והביטוחים, ועל כן אם הוא מייעץ לבחון כל ביטוח לעומק, נראה שבהחלט ישנה סיבה טובה. הייזלר מבקש להבהיר שבשנת 2016 נערכה רפורמה חדשה בתחום, ובימים אלו עמלים על הטמעת שינויים נוספים, כאלו שבאים להגן על האינטרס של המבוטח. מכאן שעתידה לקום פוליסה שאינה יחידה אך כן אחידה, כלומר מעבר לעובדה שהפוליסה מציעה מחירים יחסית זולים, גם יתאפשר לרכוש הרחבות בהתאם להעדפות אישיות. כמו כן, הייזלר מבקש להבהיר שההרחבות יציעו השוואה בין שורת ספקים, אך מנגד הן לא יצריכו רכישה או חיתום בנפרד. 

יותר כיסויים לא בהכרח עדיפים

לצד הרצון לייצר פוליסת בריאות שאינה יחידה אך כן אחידה, אבנר הייזלר מבקש לחדד שמעתה ניתן למצוא פוליסות שאינן כוללות שורה של כיסויים שאינם באמת נחוצים. מכאן שאם עומדים לרכוש פוליסת בריאות, יש לוודא אילו סעיפים נחוצים היא אכן כוללת, ומנגד אילו כיסויים רק נועדו "לנפח", אך במבחן התוצאה רק מייקרים ולא נחוצים.

לא להניח – לוודא

לא פעם הוא מנסה להגן על החלש, ועל כן הבהיר אבנר הייזלר בראיון בדה מרקר כי הלקוח הרבה פעמים אינו יודע כיצד להתמודד מול גופי הענק. אי לכך הייזלר מבקש להבהיר שמטבע הדברים סוכני הביטוח מנצלים לרעה את חוסר ההתמצאות של הלקוח. מה אם כן נדרשים לעשות? לוודא שהפוליסה אכן כוללת מה שחושבים שהיא כוללת, ואף חשוב לבקש הבהרה בכתב לגבי סך הסעיפים שנכללים. 

בצעו בחינה מעמיקה

כפי שמוכיח אבנר הייזלר ב-ynet, עסקים הוא תחום חמקמק שבין היתר מצריך חוש עסקי מפותח. לצורך הדוגמה נציין כי לעיתים עסקה נראית שווה, אך מתחת לפני השטח היא אינה באמת כדאית. אי לכך הייזלר חוזר ומבקש מאנשים שעומדים לרכוש ביטוח בריאות שלא יאפשרו למחיר הפוליסה להוות טריגר לסגור עסקה, אלא שלעיתים שווה להוציא מעט יותר ובתמורה לקבל הרבה יותר. 

פשוט לבדוק

ביטוחים מהווים מופע מתעתע. מצד אחד לרבים יש ביטוח, אך מצד שני רבים כלל לא מודעים איזה ביטוח יש להם, איזה ביטוח יש לילדים וכדומה. כיוון שזוהי בעיה ידועה, קיימים אתרים המיועדים לאיתור פוליסות ביטוח וביטוחים כפולים. מדובר באתרים בהם מרוכזים כל סוגי הביטוחים שקיימים עבור המבוטח – כולל מידע על אודות עלות, סוג הביטוח והחברה הממונה. פה הייזלר מבקש להבהיר שבימים אלו האתרים עמלים על מקצה שיפורים, כך שבין היתר נוכל להסתייע בהם על מנת לעקוב אחר שירותי בריאות נוספים ואחר סך הכיסויים שקיימים מבחינתנו. לבסוף הייזלר מציין שמבחינת עלות, המחיר מושפע ממגוון משתנים (קרי גיל, מין וסוג הכיסויים), ואילו הפרמיה בעיקרון קבועה, אך נוטה להתייקר ככול שהשנים חולפות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...