בימים אלה כבר נמצא משקיע שייפתח את המוצר שהוכן עבור פרויקט הגמר תוך מענה לצרכים חברתיים.
בשנה שעברה הצטרפו תלמידי שכבה י"ב בתיכון קלעי , במסגרת פרוייקטי הגמר במגמת הנדסת תוכנה, למיזם חדש בהובלת חברת MAX . מדובר בארגון חינוכי פורץ דרך , הפועל להעצמת בני נוער (כיתות י״ב) דרך פרוייקטי-גמר טכנולוגים ויזמות מעשית. התלמידים בתכנית עובדים בצוות עם סטודנט ליזמות ומעצב גרפי והתלמיד אחראי על כל הפיתוח הטכנולוגי של המוצר.
מטרתו של הפרויקט בבית הספר לחשוף את התלמידים לעולם האמיתי ולחנך אותם לעזרה לחברה תוך מתן מענה איכותי ואמיתי לצרכיהן של עמותות.
במסגרת הפרויקט, בוגר בית הספר אורן שמחון, פיתח בשיתוף פעולה עם עמותת בית מיח"א , אפליקציה ללימוד שמיעה סביבתית, עבור ילדים עם לקויות שמיעה.
לאחר סידרת מפגשים עם קלינאיות התקשורת, לצורך אפיון הצרכים, פיתח אורן בסיוע סטודנטית ליזמות ומעצבת מפרויקט MAX, מערכת שעוזרת לקלינאית התקשורת ללמד ילדים בעלי לקויות שמיעה, כיצד נשמעים צלילים במרחב.
המערכת כוללת ממשק חכם עבור קלינאית התקשורת עליו היא בונה את הטיפולים בצורה מותאמת אישית, מרמקולים היקפיים, דרכם הילד שומע את הצלילים וממרקע בו הילד רואה את האובייקטים אותם הוא שמע.
כפי שכתבה גולן, נציגת תכנית Max , "רמת הפיתוח הייתה מדהימה ויוצאת דופן. יחד הוכחנו לראשונה שתלמיד יכול להיות מועצם, שאפשר להרכיב צוות מנצח ולתת ערך אמיתי לאוכלוסיות שזקוקות לכך תוך אפיון ונתינת פתרונות חדשניים ויצירתיים" .
אורן פיתח את הסביבה הראשונה ולפרוייקט זה כבר נמצא משקיע, שימשיך וייפתח את המוצר המדהים שפיתח אורן.