Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איזה החלקה עדיף? אורגנית או כימית?

איזה החלקה עדיף? אורגנית או כימית?
קרדיט PIXABAY

ברוכה הבאה לעולם ההחלקות! סוף סוף עשית את הצעד הראשון והחלטת שהגיע הזמן ללמוד עוד על אחד התהליכים שרודפים את המחשבה שלך מזה שנים; את מביטה בכל בוקר בשיערך ומדמיינת אותו חלק יותר, בריא וחזק יותר. כפי שודאי יצא לך לשמוע, את כבר יודעת שההחלקות מחולקות לשני סוגים; החלקות כימיות והחלקות אורגניות, אבל אינך בטוחה במאת האחוזים מה ההבדלים ביניהן. ממש עכשיו, אנחנו נעשה לך סדר בעניין!

קרדיט PIXABAY

ההבדלים בין סוגי ההחלקות השונות

  • החלקה כימית – ההחלקה הכימית, כפי ששמה רומז, הינה החלקה המשלבת פעולה כימית שמטרתה לשנות את מבנה השיערה כך שתהפוך לחלקה וישרה יותר. ניתן למצוא החלקות כימיות שונות כגון ההחלקה הצרפתית, היפנית, אמריקאית ועוד רבות, כאשר כל אחת משלבת תהליך כימי שונה ומתאימה לסוגים שונים של שיער. בתור התחלה נמליץ תמיד לבדוק שהמוצרים בהם נעשה שימוש, מאושרים על ידי משרד הבריאות. כדאי לדעת שלאחר החלקה כימית יינתנו הוראות לשמירה על תוצאות ההחלקה וביניהן הימנעות משמש, בריכה, ים ועוד.
  • החלקה אורגנית – או בשמה הנוסף, החלקה טבעית הינה החלקה העשוייה מחומרים טבעיים בלבד. כך, מלבד פעולת ההחלקה, זו מזינה את השיער בחומרים פעילים שגם מחזקים אותו ועוזרים ול להחלים לאחר ההחלקה; וויטמינים, מינרלים ורכיבים טבעיים אחרים, שיעשו רק טוב לשיער שלך. אפשר לומר שזו החלקה המשלבת גם תהליך שיקום וטיפוח, כך שאת זוכה מכל הכיוונים! בנוסף, תהליך ההחלקה קצר ופשוט יותר לעומת ההחלקה הכימית, ואינו דורש שינוי משמעותי בשגרת היום יום.

אז איך אפשר לבחור את ההחלקה המתאימה לי?

כאמור, לכל שיטה יש יתרונות לצד חסרונות. עם זאת, באופן גורף ההחלקה האורגנית נחשבת להרבה יותר 'בריאה' לשיער ולאישה, כיוון שהיא אינה מכילה חומרים כימיים. בנוסף לכך לא רק מתבצעת כאן פעולת החלקה, אלא גם הזנה וטיפוח של השיער. אפשר לומר שכשאת בוחרת החלקה טבעית את מרוויחה גם שיער חלק כמו שתמיד רצית, וגם שיער בריא יותר ומטופח יותר! זו עסקת חבילה משתלמת במיוחד שאת חייבת לתת לה צ'אנס.

יחד עם מעצבת השיער, תבחנו את שיטות ההחלקה האורגניות השונות ועל בסיס סוג השיער שלך, שגרת היום שלך ופרמטרים נוספים, תיבחר השיטה האידאלית שתיטיב עם שיערך ברמה הגבוהה ביותר. נכון שמידי תקופה קצרה משוחררות לשוק שיטות חדשות, אך כאמור לכל אחת מתאימה שיטה אחרת.

החיים שלך עומדים להשתנות!

את מוכנה? כי את עומדת להיפרד אחת ולתמיד מהשיער שלא מסתדר לך בבוקר, משעות של סירוק והתארגנות, ולהרוויח עוד שעת שינה בבוקר! הכל בזכות השיער החלק החדש שלך, שפשוט יסתדר מעצמו מבלי שתצטרכי להתאמץ בשביל זה. איכות החיים שלך עומדת להשתדרג, ואת? את עומדת להתמכר לתהליך שלא רק עזר לך להגשים את החלום, אלא גם ממש עזר לשיער שלך להחלים, להשתקם ולהפוך לבריא ויפה יותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...