איך בוחרים משרד פרטי להשכרה?

איך בוחרים משרד פרטי להשכרה?
משרד. באדיבות Pixabay

מקימים עסק חדש ומחפשים משרד פרטי במיקום מרכזי ובמחיר אטרקטיבי? האם הקמתם חברה חדשה ואתם מעוניינים לקצץ בעלויות ולשכור מקום בחללי עבודה משותפים מעוצבים? ובכן, אינכם לבד. יזמים ובעלי עסקים קטנים בתחילת דרכם הבינו כבר מהם היתרונות של חללי עבודה משותפים והם שוכרים משרדים פרטיים במתחמים מפוארים המציעים תנאים מעולים ומיקומים מרכזיים ברחבי הארץ.

מתחמי עבודה משותפים נחשבים לטרנד החם כיום בקרב חברות הייטק צעירות ובעלי מקצועות חופשיים, במקום להתחייב לשכר דירה גבוה לתקופה ארוכה, שוכרים משרד פרטי במתחם חללי עבודה משותפים ונהנים מעצוב מודרני, מסביבת עבודה צעירה ותוססת, מתשתיות חדישות ואיכותיות, מאפשרות לנטוורקינג, מקרבה לתחבורה ציבורית ומחדרי ישיבות מרווחים ומעוצבים שניתן לשכור לפי שעה ובהתאם לצורך.

משרדים פרטיים מעוצבים ומתקדמים בהתאמה לצרכי החברה

משרד. באדיבות Pixabay

כאשר מקימים עסק חדש יש להכין תוכנית עסקית מפורטת הכוללת תזרים מזומנים, צפי הכנסות, הוצאות שיווק, שכר דירה, ציוד ועוד. כדי למזער ולקצץ את העלויות בתקופה הראשונה של העסק יש המתחילים לעבוד מהבית, אחרים מתפשרים על גודל ועיצוב המשרד ושוכרים משרד קטן במבנה מיושן. לכן, חשוב לדעת כי מראה המשרד משפיע על המוניטין של העסק, בעיקר אם מקבלים לקוחות במקום.

במקום לחפש משרד פרטי להשכרה במרכז העיר ולהתחייב לתקופה ארוכה ולמחיר גבוה, מומלץ לשכור משרד פרטי במתחם חללי עבודה משותפים, וכך העסק חוסך עלויות, העובדים והלקוחות נהנים מעיצוב מרהיב ואלגנטי, וניתן להתרחב ולשכור חללי עבודה נוספים בהתאם לצרכים המשתנים של העסק.

סביבת עבודה נוחה ומודרנית במיקום מרכזי

כאשר מחפשים משרד להשכרה יש לשים לב לפרמטרים רבים, ביניהם עיצוב, אווירה, תשתיות וכמובן מיקום. ככל שמרחיקים ממרכז העיר המחירים צונחים מטה, אך לקוחות עלולים להתקשות להגיע למקום, וגם העובדים יתקשו להגיע כל בוקר בזמן והם עשויים לחפש מקום עבודה אחר. לכן, מומלץ לשכור משרד פרטי במיקום נוח ומרכזי, חשוב לבדוק כי יש חניה בשפע באזור ושניתן להגיע למקום באמצעות תחבורה ציבורית יעילה.

בנוסף, אין להתפשר על נושא התשתיות וגודל המשרד, חשוב לספק לעובדים חלל עבודה מרווח עם אקוסטיקה טובה. כאשר מחפשים משרד פרטי נוח וגדול מספיק בהתאמה לצרכי החברה, כדאי לבדוק מספר מקומות, חשוב לבדוק מהי רמת התחזוקה של המקום, האם יש מטבחון ושירותים במקום, האם יש עלויות נלוות כמו ועד בית או השתתפות בניקיון שטחים ציבוריים, אבטחה, שומר בחניון וכיוצא בזה.

לאחר שקלול כל הפרמטרים הנדרשים לבחירת משדר פרטי אפשר לקבל החלטה נכונה בהתאם לצרכים של העסק, תוך התחשבות בשינויים צפויים בעתיד כמו גיוס עובדים נוספים. כאמור, אחת האפשרויות האטרקטיביות כיום היא לשכור משרד במתחמי עבודה משותפים הנמצאים לרוב במיקומים מרכזיים, חללי העבודה במקום מציעים עיצוב צעיר ושובה לב, המשרד המעוצב תורם לבידול העסק ממתחרים, הוא משפיע לטובה על הלקוחות ועל העובדים, וגם חוסכים משמעותית בהוצאות, נקודה חשובה בחיי העסק החדש.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
למה לקחת חלק בקורס שיכשיר אתכם להיות יועצי השקעות
אם תמיד מצאתם עניין בעולם ההשקעות והרגשתם צורך להאיר את...
עברתם עבירת מס? הינה כל מה שכדאי לכם לדעת
כולנו בישראל משלמים מיסים מהרגע שבו אנחנו מתחילים לעבוד. זה...
החזרי מס: מדוע חשוב לבדוק את הנושא?
מי מאיתנו לא רוצה לראות בחשבון הבנק שלו זיכוי שאינו...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...
כדור שלג של הלוואות
במקרים בהם המצב הכלכלי קשה וההוצאות מכבידות, אך המשכורת לא...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
דילוג לתוכן