Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור את המכנסים המתאימות ביותר לכל אירוע?

איך לבחור את המכנסים המתאימות ביותר לכל אירוע?
קרדיט לתמונה: unsplash.com

מכנסיים יכולים להגדיר את כל סגנון העיצוב שלכם, פשוט החליפו זוג מכנסיים אחד באחר, ותשנו לחלוטין את קוד הלבוש שלכם. לכן, חשוב לדעת איך להתאים מכנסיים אלגנט לגבר על מנת להיראות 100%. גברים מכל הגילאים לא תמיד יודעים לבחור את המכנסיים הנכונים. זאת על אף שבארון יש לפחות זוג מכנסיים אחד, שנרכש לאירוע גדול וחגיגי. אנשים פשוט הולכים לחנות וקונים את המכנס הראשון או השני שהם נתקלים בהם, בזמן שהמוכר צועק ש: "…המכנסיים האלה מתאימים לכם בצורה מושלמת!" האם אתם סומכים על אדם זר יותר מאשר על עצמכם? כנראה שלא. לכן ישנם מספר טיפים שחשוב להכיר שיעזרו לכם לבחור את זוג המכנסיים המושלם ביותר עבורכם.

כל מה שאתם צריכים לדעת על מכנסיים

כפי שכבר נאמר, מכנסיים הם אחד המרכיבים הבסיסיים של הסגנון שלכם. הם עשויים להיות חלק מחליפה או לא. בנוסף, מכנסיים עוזרים לכם ליצור אשליה של גובה מתאים. אם אתם נמוכים, כדאי לבחור במכנסיים בגזרה ישרה ללא קפלים תחתונים. אם אתם גבוהים מאוד ורוצים לקצר מעט את הגובה שלכם חזותית, אז אתם צריכים לקחת מכנסיים עם קפלים, או דגמחים ארוכים לגברים גם יכולים להתאים.

מכנסי חליפה- אפיך לבחור אותם נכון?

מכנסי חליפה ישרים צריכים לשבת על המותניים, מעל עצמות הירך, ישירות מתחת לטבור (אין טעם לומר מרחק בסנטימטרים, כולנו שונים). רוחב המכנסיים צריך להיות כזה שלא ילחץ והמכנס ייסגר עליכם בקלות, אבל גם לא יצנחו בכל המקומות. כיסים לא צריכים לבלוט. הכל צריך להיות חלק, מבלי להגביל את התנועה שלכם. כדאי לנסוע לביקור בתוך חנות בגדים ברמלה, כמו בחולצות, לא אמור להיות הרבה מרווח בינך לבין המכנסיים לגוף. שתי אצבעות נכנסות זה מספיק. אחרת, בעת הידוק החגורה, יופיעו קימוטים ועיוותים של חגורת המכנסיים. אם אתם מתקשים לבחור את אורך המכנסיים שלכם, קחו מכנסיים עם קפל קטן בתחתית, כך שגב הנעליים שלכם מכוסה למחצה. אם בעת המדידות המכנסיים חונקים וצמודים מדי, יש לשקול זאת ולא לקחת מכנסיים שלא יהיו לכם נחים. אם אינכם מוצאים את המידה, תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב האופנה מוחי בדאוויה, תוך כדי עיון בקטלוג המכנסיים שיתאימו לכל סיטואציה, החל מאירעי חברה יוקרתיים ועד לחיי היום יום. עם ידי מעקב אחר הטיפים החשובים ביותר ניתן לבחור זוגות מכנסיים בקלות, כך שהוא ידגיש את כל החוזקות שלכם ויראה עליכם נהדר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...