Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור חברה קבלנית לבניית הבית שלכם?

איך לבחור חברה קבלנית לבניית הבית שלכם?
קרדיט: canva

ככל שעוברות השנים מצטברות בעיות שונות שבגללן בניית בית בישראל הולכת ומתארכת, וקשה לקצר את התקופה הזאת. נהוג לחשוב שכל מה שמנסים לעשות עדיין לא מצליח לקצר את הזמן שעובר בין קניית הקרקע והתחלת התכנון של הבית ועד מסירת המפתח ללקוח. אלא שיש  דרך טובה שיכולה לקצר לפחות את החלקים שכן נתונים לשליטה שלכם ואלה האנשים שעובדים אתכם על הפרויקט. בחירת חברה קבלנית שבה כל השירותים ניתנים על ידי עובדי החברה מבלי לחפש אנשי מקצוע אחרים, עשויה לצמצם ככל האפשר את השלבים האלה באופן משמעותי. זה מתחיל בתכנון המיזם על ידי אדריכלי בתים שהם עובדי החברה וזה נמשך באמצעות ליווי הפרויקט גם ברשויות עד שמקבלים את האישורים ומתחילים לבנות בעזרת קבלנים שגם הם עובדי החברה. כשהכל נעשב במרוכז ולא צריך לחפש את האנשים השונים שיבנו את הבית גם יכולים לפקח על הכל מקרוב. חברת אוסטק שמיר מפעילה את אנשי המקצוע שלה לבניית פרויקטים בכל רחבי הארץ, כדי לשלוט בתוצאות ולהבטיח את איכות הבנייה.

מה חשוב לדעת לפני בניית מיזם?

כמו כל פרויקט בישראל, למרות כל המאמצים לתכנן תכנית עבודה ולהתנהל על פי לו"ז אנחנו נתונים עדיין לשיבושים אפשריים שלא תלויים באף אחד. עם זאת, בניית בית פרטי על ידי חברה שיכולה להבטיח לכם את השליטה בכמה שיותר תהליכים היא חברה שבה השיבושים פחות צפויים. זה אומר גם שיש יותר פיקוח ובקרה על הפרויקט ועל איכות הבנייה ויכולת לתקן ליקויים כאשר הם מתגלים, אם הם קורים בכלל מלכתחילה. כשעובדים בשיטות מודרניות כמו בחברה זאת גם יכולים לשפר משמעותית את החוזק והעמידות של המבנה הודות לחומרים משופרים וטכנולוגיות מתקדמות.

בקרה על תהליכים שונים

בין הבחירה ביזם פרטי שמטפל בכל שלב בעצמו לבין הבחירה בקבוצת קבלנים שאתם מחפשים ומעסיקים בעצמכם יש הבדל גדול. מרגע שפונים לחברה פרטית לבניית הבית שלכם אתם זוכים לליווי צמוד גם בהגשת הגרמושקה והוצאת כל ההיתרים, גם בתכנון המפרט והבנייה וגם בשלבים של העבודה עצמה על ידי אנשי המקצוע של החברה. אי אפשר אפילו להתחיל לתאר את ההקלה הגדולה שמרגישים כאשר יש מישהו שמטפל בכל מה שדרוש מבלי שתצטרכו לרוץ אחר בעלי מקצוע ולחפש אותם לבד, שלא לדבר על ניהול משא ומתן ובקרה עליהם בזמן העבודה. קבלן בנייה שמופעל על ידי מפקח פרטי מבטיח לכם ניהול הפרויקט בדרך נאותה ומינימום ליקויי בנייה. חבת אוסטק שמיר מקפידה על בקרה ופיקוח לכל אורך הדרך כדי להגיע למצוינות שהיא מבטיחה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...