Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור קבלן שיפוצים?

איך לבחור קבלן שיפוצים?

בין אם רכשתם דירה ישנה שאתם רוצים לשפץ ובין אם אתם מעוניינים בשינויים בבית בו אתם גרים כעת, שיפוץ בית אינו דבר של מה בכך. שיפוץ הכולל הריסה ובניה מחדש דורש כמובן תכנון מחודש של הבית, חלוקה מחודשת של החלל לחדרים ושילוב של בעלי מקצוע כמו תהנדס ואדריכל. עם זאת גם שיפוץ חלקי צריך להתנהל בצורה קפדנית ומתוכננת, לעיתים אפילו יותר משיפוץ של בניית פנים הבית מחדש. דווקא כי ישנם אזורים או חלקים בבית בהם לא תרצו לגעת, העבודה צריכה להתבצע בצורה עדינה ומדויקת. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר מבחינתכם הוא למצוא קבלן שינהל את העבודה בצורה הטובה ביותר וכזה שתוכלו לסמוך עליו, דבר שאינו מובן מאליו. אנו בחברת TOMI עוסקים בבניה ושיפוצים כבר מעל עשרים שנה ומאחורינו פרויקטים רבים של שיפוץ דירות, בתים פרטיים, משרדים וחללים מסחריים.

לבחור קבלן שידאג לכל מה שצריך

כאמור, שיפוץ אינו חייב להיות שיפוץ קומפלט, אך גם שיפוץ חלקי כולל פעמים רבות דברים נוספים שיתכן שלא תכננתם מראש כמו עבודת אינסטלציה והחלפת הצנרת או עבודות חשמל כמו הוספת נקודות חשמל. חשוב למצוא קבלן שיפוצים במרכז או באזור מגוריכם שיש לו קשר עם בעלי מקצוע שונים שאיתם הוא עובד כבר שנים ומכיר אותם היטב. כמובן שהיכרות רבת שנים עם בעלי מקצוע שגם הם נחשבים לטובים בתחומם מעיד על ניסיון של הקבלן עצמו. חשוב לקחת קבלן עם ניסיון רב בשיפוצים בכלל ובסוג השיפוץ שאתם מתכננים בפרט. אם לדוגמה יש לכם וילה שאתם רוצים לשפץ כדאי לבחור קבלן שמתמחה בכך או לפחות שמאחוריו כמה פרויקטים של שיפוץ וילות. בתחום השיפוצים יש לצערנו לא מעט חאפרים. אחת הדרכים להבדיל בין קבלן רציני לחאפר הוא רישום בפנקס הקבלנים. זו בדיקה שתוכלו לעשות באינטרנט במהירות ולדעת שהקבלן שלכם אכן מוכר.

מקצועיות יחד עם אנושיות

מעבר לניסיון המקצועי ישנם דברים נוספים שכדאי לוודא עם הקבלן. כדאי לבדוק באיזה חומרים הוא משתמש ולוודא שהוא עושה שימוש בחומרים איכותיים. חשוב לבדוק שיש ביטוח. הביטוח צריך להיות הן לנכס- אם נגרמים במהלך העבודה נזקים, והן לעובדים. ללא ביטוח מתאים במקרה של פגיעה של עובד אתם עלולים להיתבע ולכן חשוב לברר את העניין מראש. מעבר לכל החלקים הטכניים, הקבלן צריך להיות קודם כל בן אדם, לבוא עם מוטיבציה ורצון טוב, להיות מוכן להקשיב ולבצע באופן מדויק את הדברים אותם אתם מעוניינים לבצע.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...