Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להיפרד ולהישאר בחיים עם כל הזכויות שלכם?

איך להיפרד ולהישאר בחיים עם כל הזכויות שלכם?
קרדיט - Canva

כשחיים מתחילים בהסכם שהגעתם אליו באהבה ובהבנה שזה מה שאתם רוצים וכך אתם מתכוונים לנהל משק בית משותף, האיש שעוזר לכם להגיע לכל התובנות המנוסחות האלה הוא עורך דין ידועים בציבור, שמתמחה בתחום זה. כדי להבין במה זה כרוך כדאי להקשיב לייעוץ שלו ולהסברים איך מנסחים הסכם מבלי להרגיש שכופים עליכם משהו שאינכם רוצים בו באמת ומבלי להרגיש מקופחים. בשלב שבו האהבה שלכם נמצאת בשיאה והנכונות שלכם ללכת זה לקראת זה היא מיטבית. זה הרגע לערוך הסכם חוקי שיהיה תקף גם בבית המשפט והוא זה שלפיו אתם מנהלים את החיים, מקבלים הכרה מהרשויות ומהמוסדות הרשמיים וגם נפרדים לפיו במקרה של משבר. משרד עורכי דין רן רייכמן הוא משרד מוביל בכל הקשור לענייני משפחה וזוגיות ועריכת הסכמים לחיים משותפים והידע המקצועי של אנשיו יעזור לכם לנסח את ההסכם הטוב ביותר שישמור על זכויותיכם יחד ובנפרד.

כשהזוגיות מתפרקת, עדיף להגיע להסכמות

ברגע שבו מבינים שאי אפשר להמשיך עוד יחד כזוג וכמשפחה, זה הרגע שבו צריך לפנות לעזרת עורך דין גירושין, משום שלא חייבים לנהל מלחמה קשה כדי להיפרד ולא חייבים למשוך את התהליך זמן רב ומיותר. את השלב הראשון של גישור עוברים בכל מקרה על פי חוק אצל עורך דין שמנסה לכוון אתכם להגיע להסכמות, ורק אם לא תהיה ברירה מגיעים למצב שבו מתנהל משפט גירושין, על כל הקשיים שמתלווים אליו. את ההסכם שאפשר לנסח אצל עורך הדין מגישים לאישור בית המשפט לענייני משפחה ואחר כך לקבלת הגט, ואם מדובר בזוג ידועים בציבור יש הליכים שונים שמחייבים גם חלוקת הרכוש אם זה מה שהוסכם עליו בהסכם שערכתם בהתחלה. בכל מקרה, רצוי מאוד להתעלות ולהגיע לכמה שיותר הסכמות כדי לעבור בשלום את הפרידה ולחזור כמה שיותר מהר לדרך המלך ולהשתקם.

רגע לפני, להציל את הזוגיות

זוגיות יכולה לעבור תהליכים שונים של התפתחות וצמיחה, משבר ותקיעות וגם רצון להיפרד. לא תמיד חייבים למהר ולהחליט על פרידה משום שיש לפחות לפני האקט הסופי עוד שלב שבו מנסים ליישב את הסכסוך, במיוחד כשאחד הצדדים מתקשה בכך ורוצה להגיש תביעה. תביעה אפשר להגיש רק לאחר שמגישים בקשה ליישוב סכסוך ומנסים לפתור בדרכי שלום כמה שיותר בעיות שקשורות בזוגיות, בילדים, בענייני ממון ומשמורת ועוד. משרד עורכי דין רן רייכמן מסייע ללקוחותיו להגיע להסכמות בדרך הגישור מבלי לוותר ולהתפשר על הזכויות שלהם, בדרך לתוצאה הטובה ביותר מבחינתם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...