Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להפוך מקום לנעים ומושך בעיני הלקוחות שלכם

איך להפוך מקום לנעים ומושך בעיני הלקוחות שלכם
קרדיט: Canva

כשאנחנו חושבים על אמצעים שונים על מנת להנעים את זמנם של הלקוחות שלכם בעסק שלכם, מלון או חנות או משרד עם קבלת לקוחות, אנחנו מברים בדרך כלל על עיצוב פנים מושך ומעניין שיהיה גם פונקציונלי ונוח להם, ובדרך כלל גם על מקום שיהיה שקט או עם מוזיקה נעימה כדי שלא ירגישו שהם מותקים על ידי רעשים בווליום גבוה שאי אפשר לסבול. לא תמיד חושבים על החוש הנוסף שממעיטים בערכו, חוש הריח. אנחנו שמים לב אליו רק כאשר הוא קולט ריחות לא נעימים או כאשר יש מטרד ריחות תברואתי בקרבת מקום. המאמץ להפוך מקום לנעים באמצעות הצבת מפיצי ריח חשמליים אינו מובן מאליו אלא עלי ידי מי שיודע בוודאות כמה חשוב ליצור מקום שיש בו זרימת ניחוחות נעימה, קלילה, אולי בקושי מורגשת ובהחלט לא דומיננטית מדי. ניחוחות כאלה גורמים ללקוחות להרגיש רצויים ושמישהו משקיע בהם והם גם יזכרו את המקום שלכם יותר בקלות הודות להפעלת כל החושים במשולב. חברת  MiyoScennמציעה לכם קולקציה שלמה של ניחוחות שמתאימים לכל מקום עסקי או פרטי כדי שתוכלו להנעים את זמנם של הלקוחות וגם של בני הבית.

הריח הטוב ביותר בעולם

אין אחד שלא מתרפק על ניחוחות הכביסה הביתית הרעננה והנקייה ולכן ריחות של נוזל כביסה ומרכך כביסה מיועדים בדיוק לשם כך – ליצור אצלנו התמכרות חיובית לניחוחות הנעימים האלה כל הזמן. הניחוחות של כביסה נקייה מזכירה לנו בית ויוצרת אצלנו קישור אוטומטי לניקיון, מה שמתקשר גם לחדרים במלון שאנחנו בהחלט נרצה לשהות בהם. הריחות האלה מתאימים גם לחנויות בגדים ולכל מקום שבו יש קישור לתחושות של בית ולכן חשוב למצוא את הניחוח שמתאים לכם ומזכיר לכם וללקוחות שלכם את אותה אסוציאציה.

לבחור בניחוח המתאים

בחירת הניחוחות המתאימים לכם לבית או לכל מקום שבו יש לכם לקוחות שאתם רוצים להנעים את זמנם נעשית בין כמה קטגוריות שלכל אחת מהן מאפיינים משלה. יש את הניחוחות הביתיים של הניקיון, יש את הטבעיים הפרשיים ויש את הטבעיים שמזכירים לנו פרחים. יש מתוחכמים ומורכבים שמזכירים בשמים מודרניים ויש תמיד כאלה שמזכירים אלמנטים שונים כמו צמח מסוים או נותנים הרגשה של מקום אקזוטי או קלאסי ויוקרתי. כל הניחוחות האלה מגיעים במתקנים ובמכשירים או תכשירים איכותיים שקל להפעיל והם מחזיקים מעמד זמן רב, של חברת MiyoScent שמציעה לכם אותם במשלוח עד הבית או באיסוף עצמי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...