Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להתאים את הביטוח המתאים לטיול הצלילה שלכם?

איך להתאים את הביטוח המתאים לטיול הצלילה שלכם?
קרדיט: unsplash.com

נראה שכולם רוצים לדעת, "איזה סוג ביטוח צריך לקחת..?" לפני שהם יוצאים לאטרקציית ספארי צלילות. לשאלה זו ניתן למצוא תשובה מפורטת בחברת מטאביט סוכנות לביטוח (2021) בעמ, המתמחים בביטוחי צלילה בהתאם לגילו של הצולל ולמידת הכיסוי שלו. במקרה של תאונת צלילה המחייב פינוי דרך הים או האוויר, רובן המכריע של פוליסות הביטוח יכסו את הסעיף הזה, אבל כדאי לקרוא את הפוליסה בעיון לפני רכישתה כדי לוודא שפציעות ומחלות הקשורות לצלילה מכוסות במהלך תקופת הביטוח. חשוב כי כל העלויות הנדרשות הכרוכות בהסעתכם לבית חולים או חזרה הביתה, כגון אלו שנגרמו במהלך חילוץ, פינוי, העברה או טיסה רפואית יכוסו.

מפני מה ביטוח צלילה מגן?

מה לגבי כיסוי ביטול טיול צלילה? אם אתם או המשפחה הקרובה צריכים לבטל את החופשה עקב מחלה, רוב פוליסות ביטוח נסיעות הסטנדרטיות יכסו את העלויות, בכפוף לקריטריונים מסוימים כמו אשפוז של יותר מ-24 שעות וכדומה. ביטול עקב מזג אוויר קשה, מחלה שאינה מחייבת אשפוז או סיבות אישיות, יכולים להיות שנויים במחלוקת לגבי קבלת החזר עבור ביטול חופשת צלילה.

לפני שניכנס לעומק לקריטריונים של ביטוח צלילה, חשוב להבין כי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לפני יציאה לחופשה כלשהי בחו"ל, ללא קשר לשאלה אם תרצו לצלול או לא. אבל, מאחר ולצלול תוכלו לא רק בחופשה שלכם בחו"ל, אלא גם בארץ, אל תוותרו על רכישת ביטוח צלילה ייחודי.

למה חשוב לרכוש ביטוחי צלילה?

בעת צלילה, בין אם בגבולות ישראל ובין אם מחוצה להם, יהיה עליכם לספק הוכחה לקיימו של ביטוח צלילה ליום אחד לפחות, שהוא סוג נפרד של ביטוח שנדרש ללא קשר למקום שבו אתם נמצאים. ישראל אינה אחת מהמדינות הרבות שבהן היא אינה נדרשת לספק הוכחת ביטוח לפני מתן שירותי צלילה. גם אם הצולל נמצא שם רק כדי למלא את המיכל שלו, מועדון הצלילה נדרש על פי ההוראה לוודא שהוא מבוטח כראוי. זה אומר שכל מי שצלילה הוא התחביב העיקרי שלו וגם אם אתם מתנסים בספורט זה בפעם הראשונה בחיים, אתם חייבים להיות מכוסים גם בביטוח צלילה מעבר לכל סוגי הביטוחים האחרים שיש לכם. אם לא צללתם זמן מה, כדאי לבדוק את תאריך התפוגה של ביטוח הצלילה שלכם לפני הטיול הבא שלכם. בגלל החפיפה בכיסוי, ביטוח צלילה לבדו שולל את הצורך בביטוח "ספורט אתגרי" נוסף. חברת מטאביט סוכנות לביטוח (2021) בעמ תספק ייעוץ לגבי הביטוח הטוב ביותר לרכישה לפני כל מסע צלילה, תוך התחשבות בכל שינוי בתוכניות הזמינות וכן בנתונים הדמוגרפיים והגילאים של הצוללים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...