Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להתכונן למעבר דירה

איך להתכונן למעבר דירה
מקור evato

אין ספק שמעבר דירה, הינו מהלך משמעותי למשפחה. גם אם המעבר נעשה בתוך העיר ואף באותה שכונה, מדובר בשינוי משמעותי בחיי המשפחה. כאשר המשפחה עוברת לעיר אחרת, והילדים עוברים מוסדות לימוד, יש משמעות רגשית גדולה למעבר הדירה. לילדים יש חששות. תחושות אלו, ילוו את בני המשפחה בעת האריזה. מעבר הדירה, הוא גם הזמן לעשות סדר בארונות ובחפצים. בדרך כלל, המשפחה מתחילה באריזה שבועיים או חודש לפני המעבר.

איך להתכונן למעבר דירה
מקור evato

אריזה הדירה- זמן של פרידה מהדירה והסביבה.

אין ספק, שמשפחה מתרגלת לדירה בה גרה, וגם לסביבת הדירה. משפחה יכולה להיקשר אל בית, גם אם הוא שכור. כאשר המעבר הוא אל הבית אותו רכשו או בנו, יש התרגשות גדולה. זמן אריזת הדירה, הוא הזמן בו בני המשפחה מתכוננים נפשית למעבר. בעת אריזת החפצים, עולים זיכרונות בקרב בני המשפחה, הקשורים לחפצים אלו בתקופת שהותם בדירה הנוכחית. 

הגיע הזמן לעשות סדר בחפצים. 

מעבר הדירה, הוא הזמן שבו כל אחד מבני הבית עובר על חפציו האישיים, ומחליט איזה חפצים נחוצים לו, ואילו לו. את החפצים הנחוצים, יארזו בני הבית בתוך הארגזים, ויעבירו אל הדירה החדשה. את החפצים הלא נחוצים- לא חייבים בני הבית להעביר. הם יכולים למסור לצדקה את החפצים. אבל, אם הם במצב בלוי- מומלץ לזרוק את החפצים. פעמים רבות, מחליטים בני הבית לוותר על חלק מהבגדים, המשחקים, וכלי הבית.

כדאי לארגן את הבית למעבר לפי רשימה.

אם רוצים לארגן את הבית בצורה הטובה ביותר אל המעבר- כדאי לעבוד לפי רשימות מסודרות. ההורים מכינים רשימות מסודרות מה צריך לארוז, והיכן צריך קודם למיין. ההורים יחלקו את התפקידים השונים בין בני הבית. על ההורים לסמן כל ארון שסודר ונארז. 

הסוד לפריקה מהירה של הארגזים- סימון נכון.

חברות המובילים המקצועיות ביותר, אורזות כל ארון בארגז נפרד, ומסמנות איזה ארון הם ארזו. כאשר חברות ההובלה אורזות בבתים פרטיים, הן יסמנו את הארגזים לפי החדרים, ולפי השמות של בני הבית. בכל חדר, יירשמו על הארגז לאיזה חדר הוא שייך, ולאיזה ארון. כך הפריקה של הארגזים, יכולה להיות מהירה מאוד.

מחפשים חברת הובלה מקצועית למעבר דירה?

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ביותר למעבר הדירה, מומלץ לכם להזמין את חברת ההובלה " –MOVERS חברת מוברס". צוות החברה, יגיע אל ביתכם לפגישת היכרות, ואומדן של תכולת הבית שעליו להוביל. במהלך הפגישה, תחליטו האם לתת לצוות ההובלה משימות נוספות, כמו אריזה ופריקה של תכולת הבית. ביום ההעברה, יגיע צוות המובילים. אם ברצונכם שצוות המובילים יארוז עבורכם את הבית, מומלץ להזמין את הצוות יום לפני המעבר. האריזה תיעשה במקצועיות רבה ביותר. במידה ותרצו שצוות המובילים יפרוק עבורכם את הארגזים- הפריקה תיעשה בצורה המהירה והמקצועית ביותר. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...