Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להתמודד נכון עם נושאי מיסוי

איך להתמודד נכון עם נושאי מיסוי
קרדיט - Canva

סעיף 145(א) לפקודת מס הכנסה מתווה את האפשרויות העומדות בפני פקיד השומה לאחר דיון עם הנישום ו/או מי מטעמו. הפקיד יכול לאשר את השומה, לערוך הסכם שומה עם הנישום או להוציא שומה על פי שיקול דעתו של פקיד השומה באם לא הושגה הסכמה. אם נבחרה אפשרות 3, לנישום יש זכות לבקש שומה מחודשת תוך 30 יום מיום קבלתה. דיונים נוספים יתקיימו עם פקיד שומה לגבי הבקשה שהוגשה. קיימת חשיבות מכרעת לנישומים לנהל ליטיגציה מול רשויות המס תוך ניצול זכויותיהם החוקיות המוקנות בחוק, הן בשלב השומה הראשונית והן לאורך כל התהליך. דיוני שומה מומלץ לנהל רק עם עורך דין המתמחה בתחום. משרד טוב המורכב מעורכי דין בעלי ניסיון רב ברשות המסים, יכול להשיג עבור הלקוח תוצאות חיוביות בדיונים אלו. עורכי הדין מנהלים משא ומתן עם פקידי שומה כדי לשכנע אותם לקבל את עמדת הנישום ולהפחית משמעותית את תשלומי המס. בעלי עסקים רבים סומכים על רואי החשבון שלהם כדי לנהל דיונים עם רשויות המס בשל היכרותם עם העסק ומורכבותו, אך חשוב לשקול בכובד ראש נושא זה. מחלוקות עם רשויות המס עשויות להיות נדירות בעולם העסקים, אך יכולות להיות להן השלכות משמעותיות והשלכות כספיות. מקרים שבהם הרשויות מאיימות לפסול רישומים עסקיים או לדחות שיטות תכנון מס או דוחות כספיים עלולים לגרום להפסדים כספיים ניכרים. פקידי השומה הם מנהלי משא ומתן מיומנים ובעלי ניסיון רב, המקנים להם יתרון על פני הנציגים העומדים בפניהם. הם ניהלו דיוני הערכה רבים ויש להם הבנה עמוקה של דינמיקה של משא ומתן. יתרון משא ומתן זה עלול להביא לכך שמשלמי המסים ישלמו מאות אלפי עד מיליוני שקלים יותר מהנדרש.

אישור נוטריוני לכל מטרה

נוטריון במרכז מציע מגוון רחב של שירותים. חתימתו משמשת לזיהוי ואימות פרטי החותם ונחשבת לראיה קבילה ואיכותית במסגרת בית משפט. לנוטריונים סמכויות שונות, לרבות יכולת אימות חתימות, אישור צילום מסמכים, הקפדה על דיוק תרגומי מסמכים, קבלה ואישור של תצהירים ועוד. בנוסף, נוטריונים מוסמכים לאמת הסכמי ממון בין בני זוג ולספק אישור לעריכת צוואות. ישנם מסמכים רבים הדורשים אישור נוטריון, ומסמכים מסוימים עשויים לחייב גם אישור אפוסטיל. מציאת נוטריון במרכז, היא לא משימה מאתגרת, אך חשוב שתמצא את הנוטריון המתאים ביותר לשירות אותו אתה מחפש. כדי למצוא את איש המקצוע שיתאים לך ביותר, חשוב להבין מה בדיוק אתה צריך מהנוטריון. לאחר שתדע, תוכל להמשיך בחיפוש אחר נוטריון המתמחה בתחום הרלוונטי. לדוגמה, אם אתה דורש נוטריון שיאשר מסמכים מתורגמים מעברית לרומנית, חיוני למצוא נוטריון הבקיא בשפה הרומנית ובתרגום. לעומת זאת, אם יש צורך לאשר את האותנטיות של חתימה ספציפית, רצוי לפנות לנוטריון המתמחה בתחום זה. לכן, בחירת נוטריון מתאים היא חשובה מאוד. חשוב לציין כי נוטריון אינו יכול לגבות עמלות שרירותיות, שכן נוטריונים מחויבים במחירון שפרסם משרד המשפטים. מחירון זה מתאר את השירותים השונים הניתנים על ידי נוטריון ואת החיובים המותרים בהתאם.

טיפול מקצועי יוביל לתוצאות משביעות רצון

ענייני שומה וכן עניינים נוטריונים מחייבים פניה לאיש מקצוע מתאים. זה בהחלט נכון שכל עורך דין יכול לייצג בבית משפט, אולם חשוב מאוד שעורך דין מנוסה ומקצועי בתחום אותו צריכים, ילווה אתכם לאורך כל ההליך זאת משום שהוא בקיא בנושא ומכיר היטב את כל השינויים בחוק והדברים עליהם יש לשים דגש. חיים לוי, הינו עו"ד ונוטריון מוסמך. צוות המשרד יטפל בעניינכם במקצועיות וסבלנות רבה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...