Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לשמור על הרכב שלכם טוב יותר?

איך לשמור על הרכב שלכם טוב יותר?
קרדיט - Pixabay

שלל המוצרים לשמירה על מצב הרכב ותחזוקה נאותה שלו גדול וקשה לבחור ביניהם. בין היתר, מוצרים שמיועדים שלמור על המנוע ומערכות פנימיות כמו רדיאטור ומזגן מחייבים שימוש במוצרים ייעודיים שהיצרן דורש אותם וכדאי לציית לכך. בין היתר, מוצרים כמו נוזלי קירור שמונעים גם קפיאה של הרדיאטור מחייבים שימוש בחומר הנכון על מנת לא להזיק לרכב עצמו ולמנוע ולהשתמש במוצר שמועיל לרכב. נוזל קירור ירוק הוא חומר ששייך לשורת מוצרים שמשמשים לכמה מטרות, בהן שמירה גם על טמפרטורה נאותה וגם נגד קורוזיה, גם שמירה על חלקי הגומי וגם שיכללו חומרים מתקדמים ששומרים עליו. הרכב החומרים של כל נוזל קירור מחייב הפרדה ביניהם ואם אינכם בטוחים באיזה חומר עליכם להשתמש יש לבדוק מה היצרן של הרכב דורש כדי לא לפגוע ברכב. חברת פטרול מציעה לכם מוצרים שונים לשמירה על הרכב ולטיפוחו ונוזלי קירור הם חלק מההיצע שלהם שמיוצר בארץ.

ניקיון וטיפוח הרכב

מלבד תחזוקת המערכות והמנוע יש לשמור תמיד על הרכב מבחוץ ולטפח אותו כדי למנוע קורוזיה ופגיעה בחלקי המתכת, הגומי והסיליקון. תכשירי ניקוי לרכב צריכים להיות יעילים במידה רבה נגד סוגי הלכלוך הקשה והעיקש שמוצאים בו, מצד אחד, אבל גם לא לפגוע בשלמות החומרים ולפורר אותם או לגרום לכתמים בלתי הפיכים, מצד שני. שמפו ווקס לרכב הוא מוצר מודרני שמכיל גם חומרי ניקוי לרכב וגם חומר שגורם לו להבריק כמו שהיה כשקיבלתם אותו. החומרים מנקים בעזרת נוסחה מתקדמת שממיסה לכלוך ושמנים מבלי לפגוע בשכבות המגן של חלקי הרכב עצמו. חומרים כמו פולימרים מיוחדים יוצרים אחר כך שכבת מגן לרכב ושומרים עליו לאורך זמן.

לנקות אחרי הילדים

כל מי שנוסע ברכב עם ילדים יודע כמה קשה לשמור על הניקיון כאשר צריך לשאוב את הרכב אחריהם, עם כל החטיפים, החול והאבק וכל מה שהם מכניסים פנימה. הריפודים עצמם מתלכלכים לא פעם בגלל נוזלים ממותקים ודביקים ודברי מאכל, ולכן מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים שאינם פוגעים בריפוד וגורמים לו לנזק בלתי הפיך כמו חורים וכתמים בגלל חומר ניקוי חריף מדי. מומלץ אם כך לקנות חומר לניקוי ריפוד שיתאים לריפוד של הרכב גם אם לא פרסתם עליו כיסוי מגן שמותאם לילדים, כדי לשמור על הריפוד המקורי שלא ייפגע. בחברת פטרול מציעים לכם חומרי ניקוי מעולים שהם מייצרים ומוכרים בעצמם, על פי כל תקן מחמיר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...