Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מתמודדים עם טראומה קשה?

איך מתמודדים עם טראומה קשה?
קרדיט canva

לא מעט אנשים חיים את חייהם עם תחושות שונות. ברור להם במעורפל שמשהו לא לגמרי תקין, ולפעמים מתברר שמדובר על טראומה מודחקת. בבת אחת, ביום בהיר, היא יכולה להתפרץ ואז נשאלת השאלה: מה עושים? טיפול בטראומות זה לא עניין פשוט, בין אם הן הודחקו שנים ובין אם הן תמיד היו קיימות מעל לפני השטח. אומנם פעמים רבות זה לא קל להודות שאנחנו סובלים ושאנחנו זקוקים לעזרה, אך להתעלם זה לא יעזור. יש צורך להתמודד עם הדברים כדי למצוא דרך לאיזון, שכן ללא איזון החיים עלולים להיות מורכבים מידי. יש היום טיפול בטראומות שיכול לעזור לשפר את המצב ולכן, אם תוכלו גם אתם לקבל עזרה, למה שתוותרו על כך? עזרה מקצועית תוכל לשפר את איכות החיים שלכם ולכן לא מומלץ לוותר על כך.

מורכבות הטראומה משפיעה על סוג הטיפול

כשמנסים להבין מה כולל טיפול בטראומה, חשוב להבין שיש סוגים שונים של טראומה. הן יכולות להיות מורכבות יותר או פחות ובהתאם לכך גם ייקבע סוג הטיפול. בנוסף, השאלה האם דרוש טיפול בטראומה מורכבת או לא, תלוי גם באופן שבו האדם מגיב לאותה טראומה. לכל אחד מאיתנו יש מנגנונים אחרים, נטיות שונות ויכולות אחרות. לכן טבעי שיהיו אנשים שיגיבו בצורה מסוימת ואילו אחרים ייקחו את הדברים בצורה קשה יותר. טיפול בטראומה מורכבת דורש הרבה מאוד ידע מקצועי וניסיון. צריך לאבחן את הדברים ורצוי לעשות זאת כמה שיותר מוקדם. כלומר, אם פתאום הטראומה צפה והתעוררה מהעבר, לא כדאי להתעלם ממנה. היא באה כדי להישאר והדרך הטובה ביותר להגיב היא לפנות לעזרה. המומחים יוכלו לעזור לכם להבין את הטראומה, לגשת אליה, לעבד אותה ולמקם אותה בצורה כזאת שתוכלו לחזור לחיים מלאים.

לאן לפנות לקבלת עזרה?

הרבה פעמים מה שמטריד אנשים שמתמודדים עם טראומה או עם קשיים נפשיים, זה שהם יצטרכו להתאשפז. למעשה, אנשים רבים נמנעים מלקבל עזרה מרוב פחד מאשפוז. זה נשמע לכם מוכר? כדאי שתדעו: היום קיים גם בית מאזן למניעת אשפוז. במקום כמו בית מאזן למניעת אשפוז, במיוחד אם הוא מקצועי, תוכלו לקבל תמיכה אחרת לגמרי. במקום כזה יעזרו לכם בצורה מקצועית, שכן עובדים בבית מאזן כזה לא מעט אנשי צוות מתחום הרפואה. ייתנו לכם את כל התמיכה שלה אתם זקוקים ויעטפו אתכם, וכל זה מבלי שיהיה עליכם להתאשפז. האפשרות כבר קיימת ואתם צריכים רק לנצל אותה, כך שכדאי שתפנו עוד היום אל רוח ים פרובנס – המקום הנכון שיחזיר אתכם לאיזון.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...