Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך פותרים בעיה של אבנית בדוד שמש

איך פותרים בעיה של אבנית בדוד שמש
קרדיט - Canva

המים בישראל מגיעים אל רוב הבתים מבארות טבעיים שנמצאים בקרקעית האדמה, מי הבארות מכילים מינרליים וביניהם גם אבן גיר (אבנית). אנחנו רואים עדות לנוכחות של האבנית במים בהצטברות שלה בקומקום החשמלי שלנו. אותה אבנית שמצטברת על גוף החימום של הקומקום גורמת נזק גם לדוד השמש, גם למכונת הכביסה וגם למכשירים נוספים. כיום, אבנית היא הגורם העיקרי לתקלות בדודי שמש החל מגופי חימום תקולים, נזילות, סתימות ועד נזק לקולטים. אין לנו אפשרות לנקות את המים שלנו מאבנית ובהתאם עלינו לבצע באופן יזום פעולות תחזוקה להסרת האבנית. ממש כפי שאנחנו מסירים אבנית מגוף החימום של הקומקום כך עלינו לנקות את האבנית גם מדוד השמש/החשמל. פנייה יזומה אל טכנאי דודי שמש לטובת ניקוי אבנית מאריכה את חיי הדוד ומשפרת את הביצועים שלו.

איך אפשר לנקות אבנית מתוך דוד שמש?

את ניקוי האבנית מתוך הדוד מבצע טכנאי דודי שמש, אין מדובר בפעולה שאתם מסוגלים לבצע בעצמכם. ניקוי האבנית מתחיל בריקון של המים מהדוד, ממשיך אל המסת האבנית באמצעות חומרים ייעודיים ומסתיים בשטיפה של הדוד. אין לבצע כל תיקון או פעולת תחזוקה בדוד מבלי לנתק תחילה את זרם החשמל. כמו כן, אין לרוקן מים בטמפרטורה גבוהה ללא בקרה והשגחה צמודה.

איך מונעים את הצטברות האבנית בדוד?

שימוש נכון בדוד חיוני למניעת בלאי מהיר של החלקים והצטברות של אבנית. עליכם להקפיד להפעיל את הדוד רק במידה הנדרשת ולא להדליק אותו למשך שעות ארוכות לחינם. ניקוי אבנית יזום שמתבצע על ידי טכנאי דודי שמש אחת לתקופה מצמצם משמעותית את נזקי האבנית. אם אתם מתגוררים באזור שידוע בריכוזים גבוהים של אבנית במים כדאי לבצע את הניקוי לעתים קרובות. שיטה נוספת לצמצום נזקי האבנית לדוד היא התקנת מסנן אבנית לצמצום כמות האבנית שמצטברת בדוד.

מדוע אין אצלנו מים חמים ביום קיץ חם?

דוד שמש תקין נועד לחסוך לנו את הצורך בחימום מים באמצעות חשמל בימי קיץ חמים. אם הדוד שלכם אינו מספק מים חמים בימי קיץ שטופי שמש עליכם לפעול בהקדם לאיתור התקלה. הגורם לבעיה יהיה בסבירות גבוהה קולטי השמש. ייתכן והקולטים מלוכלכים או סתומים ויש צורך בניקוי שלהם או החלפתם. הבעיה אינה בקולטים עצמם? נבדוק כעת האם יש בעיה בצנרת שבין הקולטים לדוד. מחפשים טכנאי או מתקין דודי שמש מורשה? עם חברת סולרית אתם מקבלים מענה מקצועי תוך התאמה לצרכים האישיים שלכם. יש לחברת סולרית ניסיון רב בתחום ויכולת לתת מענה מהיר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...