Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך שולחים היום הצעות מחיר

איך שולחים היום הצעות מחיר
קרדיט: Canva

הצעת מחיר היא אחד ההליכים שפעם היו פחות שימושיים והיום אי אפשר בלעדיהם. בעבר היו מסכמים מחירים על פי רוב בדרך פרונטלית, פנים אל פנים, במידת הצורך סוגרים חוזה או משלמים מקדמה, והמסמכים העיקריים שהיו משמעותיים בעסקאות היו חשבוניות מס או קבלות, לצורכי שקיפות מיסים. עם הזמן, ככל שהעולם המסחרי עובר לערוצי הדיגיטל, בוחרים מוצרים מתוך קטלוג או אתר דיגיטלי, משלמים במערכת דיגיטלית, מזמינים משלוח ומקבלים את ההזמנות במשלוח עד הבית, נוצר יותר ויותר צורך בשליחת מסמכי הצעות מחיר.  הבשורה של IFORMS בתחום זה כמו בכל מסמך אחר, היא האפשרות לעריכת הצעת מחיר דיגיטלית, באופן מהיר ופשוט, שהופך את כל התהליך למקצועי, נוח ומתקדם במיוחד. תוכלו להנות מהיתרונות של iforms גם במסמכי הצעת מחיר דיגיטלית, זה ישדרג את השירות שאתם מעניקים בעיני הלקוח וגם יוסיף לנוחות ולמהירות ההפקה שלכם.

מתי צריך לשלוח מסמך הצעת מחיר

אמנם במקרה של בחירה מתוך קטלוג מובנה בדרך כלל יספיק תקנון אתר שנכתב על ידי עורך דין מקצועי, כדי להגן על החברה ועל הלקוח מפני מקרי אי- יושר בעסקה, אולם כל הזמנה של מוצר בהתאמה אישית, על פי בקשת לקוח מפורטת, או עסקאות משמעותיות יותר מפריט או שניים, על פי רוב מומלץ לערוך להם הצעת מחיר. הסיבה לכך היא מפני שפעמים רבות הלקוח סוגר הזמנה מול נותן השירות, ולאחר מכן מתחרט, מוצא הנחה משמעותית יותר אצל מתחרה או סתם מחליט שהמחיר לא משתלם לו. בינתיים איש המקצוע עובד על ההזמנה, ואפילו שולח אותה, אולם כעת יאמר המזמין כי מעולם לא סגר את העסקה באופן סופי, כי ביקש לחשוב על הדברים, כרי בסך הכל התעניין לגבי מחיר, או כל משפט אחר שיצליח לאפשר לו להימלט מן העסקה. התשלום כמובן לא יגיע לעולם, כיוון שעל פי דבריו העסקה מעולם לא נסגרה. לכן מומלץ מאד במקרים כאלו להכין טופס הצעת מחיר, ועדיף באמצעות מערכת להנפקת הצעת מחיר דיגיטלית.

למה דווקא דיגיטלית

הצעת מחיר כוללת בתוכה חתימה של הלקוח, אשר עד שאינה מתקבלת לא מתחילה העבודה על ההזמנה ואינה נחשבת לסגורה. חתימתו של הלקוח תחייב אותו בפני החוק ולא תאפשר לו לסגת מן העסקה בטיעון כזה או אחר. בiforms  ניתן להנפיק הצעת מחיר בקישור שמאפשר חתימה מהירה בלי צורך להדפיס ולסרוק, מה שהופך את המסמך ליעיל, מהיר ומרשים.

כל הכלים לעסק מקצועי ומתקדם. אצלנו באתר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...