Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך תהפכו דירה קטנה וצפופה  לדירה מקסימה?

איך תהפכו דירה קטנה וצפופה  לדירה מקסימה?
קרדיט Canva.com

במיוחד בערים הגדולות, מי שהתמזל מזלו לקנות דירה, פעמים רבות זו תהיה דירה קטנה שלא מצליחה להכיל את כל החפצים, ואם היא כן מכילה, הדבר בא על חשבון הסדר בדירה ועל חשבון העיצוב. שינויים לא גדולים שכוללים ארגון טוב יותר ואפילו שינויים קוסמטיים כמו כמו צבע הקירות, חומרים דומיננטיים בדירה ועוד ייצרו תחושת מרחב. שיפוץ בסדר גודל כזה או אחר, החל משיפוץ מלא ועד שיפוץ ממוקד מאוד יכולים לעשות שינוי וליצור תחושת מרחב ונוחות גם בדירה קטנה.

הרחבות שניתן לעשות במסגרת תכניות בניה מאושרות

דרך לנצל טוב יותר את המרחב הוא להוציא לפועל תכניות בניה מאושרות שישנן. לעיתים בדירות ישנם אחוזי בניה לא מנוצלים, כשבדירות קטנות הדבר יכול להיות משמעותי מאוד. במסגרת שיפוץ דירה ניתן לנצל את אותם אחוזי בניה ולבנות ממ"ד או מרפסת שניתן להשאירה כך או לסגור ולהפוך אותה לחלק מחדר. אם לדירה תקרה גבוהה, כמו שיש לעיתים בדירות ישנות, ניתן לנצל גם את החלל בצורה זו ולבנות גלריה למשל. גם שיפוץ מקלחת יכול לשפר משמעותית את תחושת המרחב, למשל החלפת אמבטיה במקלחון מודרני או החלפת ארון אמבטיה מונח בארון מרחף.

הגברת האור הטבעי שנכנס

תחושה של צפיפות או מרחב לא קשורה רק לשטח החדר אלא גם לדברים נוספים כמו האור הטבעי שנכנס. ניתן במסגרת השיפוץ לפרק את החלונות הקיימים אם הם קטנים וליצור פתחים גדולים יותר לחלונות. בנוסף עיצוב חלונות חדשים שנפתחים בהזזה במקום חלונות כנף לדוגמה יעשו תחושה אחרת לגמרי, יאפשרו לנצל את החלל טוב יותר וגם כמות האור שתיכנס תהיה גדולה.

ריצוף וחיפוי שמתאימים לדירה קטנה

במסגר השיפוץ אפשר לשנות את הריצוף ולהוסיף חיפוי שייצור תחושת מרחב. חיפוי של בטון מוחלק בגוונים בהירים למשל יכול לפתוח את החלל כמו גם ריצוף בהיר. גם ריצוף פרקט או דמוי פרקט שאינם כהים ייצרו מרחב וגם חמימות.

לשבור את המחיצות

שבירת מחיצות חלקיות בין אזורים ונישות אם ישנן יפתחו את החלל. בדירה קטנה מחיצות חלקיות בין המטבח לסלון או בין הסלון לפינת האוכל הן מיותרות. הפיכת האזור לחלל אחד תיצור דירה מרווחת יותר.

בכל שינוי- פנו לקבלן שיפוצים מנוסה ומקצועי

בין אם אתם רוצים שינוי קטן של צביעת הקירות מחדש בגוונים מתאימים ובין אם שיפוץ מקיף יותר הכולל שינויים מבניים כמו הוספת חדר, שבירת קירות ועוד, חפשו קבלן שיפוצים מנוסה ומקצועי. חברת "המשפצים" מתמחה בשיפוצי פנים של דירות, וילות, מקלחות ועוד. היא נותנת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ומבצעת את השיפוץ בדיוק לפי הציפיות שלהם ובהתאם לתקציב העומד לרשותם.

"המשפצים" היא חברת שיפוצים מקצועית ובעל ניסיון רב. החברה עובדת עם קבלני משנה ברמה הגבוהה ביותר ומעורבת בכל תהליך השיפוץ. מוזמנים לפנות בכל שאלה או בקשה למספר 0505901206

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...