Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אם העסק שלכם זקוק להכוונה לקראת צמיחה – אתם חייבים קואצר!

אם העסק שלכם זקוק להכוונה לקראת צמיחה – אתם חייבים קואצר!
קרדיט:canva

גם האימון וגם הייעוץ מתחילים בבעיה, אתגר או הזדמנות. הכאב הזה, כולל הכאב של החמצת הזדמנויות או אי היכולת ליהנות מהטבות, גורם לצד השני להיות פתוח לאימון על ידי מאמנים אישיים מלכתחילה. ההבדל העיקרי בין קואצינג לייעוץ הוא שקואצינג כרוך בעידוד אנשים אחרים לבוא ולפתח פתרונות משלהם באופן עצמאי. בתפקיד ייעוץ, על היועץ לאבחן בעיות ולנתח נתונים, הכל על מנת להמליץ, לחלוק חוויות ולהציע פתרונות. מאמנים אישיים שואלים שאלות עוצמתיות על ידי אינטראקציה פתוחה עם בעל עניין או לקוח כדי להעלות רעיונות חדשים, תגליות ושלבים מעשיים יחד.

האם ייעוץ ואימון אישי או עסקי דומים?

קיים שוני משמעותי בין התפקיד של יועץ עסקי לתפקיד של מאמן אישי. היועצים הטובים ביותר משתמשים כמעט תמיד במיומנויות קואצינג, אם הם אינם מאמנים. מאמנים מיומנים שואלים שאלות וחוקרים את המרחב של הלקוח על מנת להבין לעומק את הבעיות שלו, כמו גם לאמוד את פתיחותו של הלקוח לרעיונות חדשים. סוג זה של מחקר עוזר למאמן לעצב את ההחלטה שהלקוח צפוי לקבל וליישם. המאמן יעזור לשקף את הנושא הנחקר לעומק עם הלקוח, באישור הלקוח, או כאשר הלקוח יבקש את עזרתו של המאמן. מיומנויות קואצינג הן האמנות של שאילת שאלות עוצמתיות, הקשבה אקטיבית, עידוד הלקוח לבחור בפתרונות משלו, ולאחר מכן לאשר ולתחזק את הצעדים הללו כמתוכנן. ביסודו של דבר, אמנות הקואצינג עוסקת בסיוע ללקוחות לצמוח ולפתח את הפוטנציאל שלהם. אם בעל החברה גמיש בהגדרת המטרה הסופית ובבחירה כיצד להגיע לשם, קואצינג היא דרך נפלאה להבטיח שיתוף פעולה ומחויבות.

האם אימון עסקי יכול לעזור לעסק ולחברי הצוות?

בארגונים רבים, המנהלים יכולים להתפתות לדחוף את הרעיונות שלהם חזק מדי. כתוצאה מכך, התשוקה וההתלהבות שלהם מהרעיון לא מבטיחה את אותה ההתלהבות גם מחברי הצוות. כדי למתן את התגובה ולמשוך אחריכם עובדים, אתם יכולים לפנות לשירותי פיתוח ארגוני. אימון ארגוני מאפשר לבעלי העניין לקבל הזדמנות לדבר יותר על פיתוח פתרונות, להקשיב בצורה פעילה יותר ולהימנע מהפיתוי לקפוץ לתשובות מוקדם מדי. יחד עם זאת, הקואצינג צריך להיות כלי ומיומנות שהמנהלים מפיצים בכל הארגון. קואצינג מאפשר ומעודד מנהלים ועובדים לספק משוב, לדון ביעדי קריירה, ולעזור לעובדים להיות יותר פרואקטיביים, יצירתיים, משפיעים ואפקטיביים. קואצינג עוזר לפתור קונפליקטים, לבנות קשרי עבודה, להגביר פתיחות וכנות בדיאלוג, ולעזור לאנשים להיות פתוחים יותר לשינויים ולרעיונות חדשים. מיומנויות אימון עשויות להיחשב לכישורי מנהיגות חיוניים, אך המנהלים הטובים ביותר בארגון משתמשים בשיטות אימון כדי לעזור לפתח את האנשים שלהם, להקנות כישורי מנהיגות, לקדם שיתוף פעולה ובסופו של דבר לחזק את הארגון. מעוניינים שמנהלי החברה והעובדים שלכם ירכשו מיומנויות חשובות? אתם מוזמנים להזמין קואצר מוסמך שסיים הכשרה בבית ספר קוד האימון בשיטת קוד המנצח, שפיתח אלון אולמן.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...