Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אפשר להתחיל מחדש גם אחרי הרשעה

אפשר להתחיל מחדש גם אחרי הרשעה
קרדיט pixabay

חיילים ונוער שעשו טעויות שהובילו להרשעות ולרישומים פליליים יודעים כמה חשוב להתחיל את החיים האזרחיים בלי רישומים כאלה. שיקול זה הוא אחד מן החשובים ביותר בכדי לפנות בבקשה ל- מחיקת רישום פלילי בצבא. על מנת לבצע את ההליכים שמאפשרים זאת יש לנהוג לפי תנאים מסוימים בעזרת עורך דין צבאי שמטפל בכך. תחילה תוגש בקשה בשמכם לחנינה ומחיקת הרישום לנשיא המדינה שפונה בבקשה לצבא בכדי לקבל חוות דעת מהפרקליטות הצבאית. כך מתנהל הליך שבסופו יש לקוות שיניב את מחיקת הרישום והחנינה עוד לפני תום תקופת ההתיישנות הקבועה בחוק, ולפי הנתונים של המקרה. זהו חסד שנעשה עם חיילים וצעירים שעומדים בקריטריונים לכך. עו"ד דניאל דרוביצקי שמח תמיד לעזור על מנת שיוכלו להתחיל מחדש את חייהם ללא הסתבכויות והשלכות של טעויות העבר. הרי שאל לנו לתת לטעויות העבר להגדיר את האנשים שאנו כיום.

עבירות סמים והשלכותיהן

רבים חושבים שבגלל הדיונים על לגיטימציה לסמים קלים או רפורמות שונות קיימת הקלה גם ביחס לביצוע עבירות מסוג זה  בהיותכם בצבא, ולא היא. היחס לעבירות סמים מחמיר מאוד ואינו מאפשר להקל ראש בכך. כתוצאה מכך, לא מעט צעירים מזלזלים במשפטים הקשורים לעבירות סמים ואינם מבינים את השלכותיה של הרשעה שכזאת על עתידם. אם אתם מתכננים עתיד של בחירה במקצוע שמחייב עבר נקי, או מתכננים נסיעה למדינות שדורשות גיליון נקי ללא הרשעות בעבירות סמים כדי לקבל אשרה אליהן, חשוב מאוד להיעזר בשירותי עורך דין סמים בצבא כדי להיחלץ מוקדם ככל האפשר ממשפט סמים או הרשעה כזאת. ככל שהבעיה תטופל מוקדם יותר כך הסיכוי להימנע מהרשאה מרובה יותר.

צעירים, טועים ומשלמים מחיר

מגמת הטעויות שנעשות בגיל צעיר אשר מובילות להסתבכות עם החוק הולכת ומתרחבת בימינו, למרבה הצער, הסיבה שאנשים מזלזלים בכך אינה ברורה בעוד התופעה הולכת וגוברת. במידה ואירע הגרוע מכל ואכן נתפסתם, חשוב להתקשר מוקדם ככל האפשר לעורך דין צבאי . מטרתו היא לשמור על האינטרס שלכם ולא של הצבא, למרות היותכם חיילים. הדבר מבטיח גם טיפול מיטבי בכל הקשור לעבירה ולניהולה בבית הדין הצבאי. עו"ד דניאל דרוביצקי מקדיש זמן רב לחיילים שמסתבכים בצבא בעבירות סמים ובעיות אחרות, על מנת לשחררם מעול ההרשעה שתכתים את הגיליון שלהם לשנים רבות עד ההתיישנות. חיוני לא לוותר ולא להיכנע לכל עסקה שתוצע לכם כדי לקבל תוצאות טובות יותר בהתערבות של עורך דין מטעמכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...