Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בדק בית- בדיקה נדרשת בכל סוג של דירה

בדק בית- בדיקה נדרשת בכל סוג של דירה
קרדיט - Canva

קניית דירה היא ללא ספק רגע חשוב ומשמעותי בחיי כל זוג, משפחה או בכל אדם שהגיע לרגע ויכול להרשות לעצמו לבצע את המהלך. לכן, חשוב לוודא ככל האפשר שהרכישה תהיה מוצלחת וההשקעה משתלמת ללא בעיות או הוצאות מיותרות. בין אם זו דירה יד שניה שמתקדמים לגבי רכישתה ובין אם זו דירה חדשה שקיבלתם את המפתח אליה חשוב לבצע בדק בית. אם אתם תוהים מדוע בדק בית מומלץ לבצע גם בדירות חדשות, כדאי להיזכר בבעיות השונות המוזכרות בתקשורת בפרויקטים חדשים, בהם גילו הדיירים כבר בחורף קרוב לכניסתם לדירה שהאיטום אינו תקין, גילו רטיבות בדירה או שישנן אף בעיות מבניות שמהוות סכנה כפי שקרה בקריסת המרפסות בחדרה לפני מספר שנים. לכן, בדק בית שיבדוק את כל הפרמטרים בדירה באופן מקצועי הוא חשוב גם בדירות יד שניה לפני הקניה וגם בדירות חדשות מיד עם הכניסה אליהן.

ביקורת מבנים- בדיקה שתחסוך לכם הרבה כסף

ההוצאות שישנן ברכישת דירה או משרד הן רבות והגיוני שתרצו לחסוך במקומות שניתן לחסוך בהם. עם זאת, ישנן פעולות שלא כדאי לוותר עליהן גם אם מדובר על עלות נוספת. ביקורת מבנים כאשר מדובר על בניין שלם או חלק ממנו או בדק בית הנעשה בעיקר בדירה ספציפית הן בדיקות חשובות שישמרו על הבטיחות שלכם ובכלל על נוחות השהיה במקום כשמדובר על משרד, אזור מסחרי או תעשייתי. לכן, כאשר אתם בוחנים את הנושא של ביקורת מבנים מחיר חשוב לזכור שביקורת מבנים שנעשית בצורה מקצועית, יסודית וקפדנית, גם אם תעלה מעט יותר מבדיקה מרושלת, תחסוך לכם הרבה כסף שבקניית נכס בעייתי או תאפשר לכם לדרוש מן הקבלן לבצע תיקונים כבר באותו רגע. לכן, אל תתפשרו, לא בוויתור על הבדיקה ולא בבחירת חברה שאינה מקצועית מספיק בתחום.

בקרת איכות- גם בתחום הבניה

מחלקת בקרת איכות היא מוכרת בכל ענף תעשייתי. אין מוצר שיוצא ממפעל מבלי שעבר בקרת איכות (כך לפחות אמור להיות…) לכן גם בקר איכות בבניה הפך  להיות בעל מקצוע מבוקש בשנים האחרונות במיוחד. לעומת מפקח בניה, בקר איכות בתחום מבצע את הבדיקות כשהמבנה כבר מוכן. הוא אינו נמצא בשטח במהלך הבניה ומוודא שדברים נעשים כפי שצריך אלא מבצע בדיקות שונות במבנה במטרה לגלות ליקויים ודברים שיש לתקן לפני הבדיקה הרשמית הנותנת אישור לאכלוס המבנה. הבדיקה כוללת את העמידה בתקני בטיחות אש, בדיקת פתחי מילוט מהמבנה, את מערכת האוורור והניקוז ועוד.

חברת ABN פיקוח וייעוץ הנדסי היא בעלת ניסיון של שנים בתחום, מבצעת בדקי בית, ביקורת מבנים, פיקוח על בניה וגם בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...