Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בית, משפחה, מטבח וזה כל מה שצריך

בית, משפחה, מטבח וזה כל מה שצריך
קרדיט - Canva

משפחה היא המקום שבו אנחנו יוצרים את הזיכרונות הנעימים שלנו ורובם מתרכזים במטבח, בשלל הריחות והטעמים ובמאכלים שזכורים לנו מחגים, שבתות ואירועים שונים. אין אחד שלא מרגיש נוסטלגיה כשהוא מדבר על הזיכרונות שלו מהבישולים הביתיים ואין אחד שלא נהנה משהות במטבח הביתי, במיוחד אם הוא אוהב לבשל. אם אתם מאלה שצופים באדיקות בתכניות בישול רבות ועוקבים אחר הטכניקות השונות והידע שמפזרים בנדיבות שפים ובשלנים, למה לא לחקות אותם בעצמכם ולבשל כמו שפים או בתכנית בישול? אם אתם רוצים חוויה משפחתית אמיתית, זה הזמן לנסות את הבישול המודרך וההתנסות בצוותא אצלכם במטבח הביתי, ולהזמין את כל המשפחה כדי שכולם יתכנסו לחוויית בישול משותפת יחד. סדנת בישול משפחתית כזאת יכולה ללמד אתכם להכין כל דבר שאתם אוהבים ותמיד רציתם ללמוד, או ללמוד משהו חדש כמו מטבח איטלקי או מטבח אסייתי. בדיוק לשם כך הקים השף ירון חן את שירת הסירים, כדי ללמד אתכם לבשל את מה שאתם אוהבים בבית, בחברת המשפחה שלכם.

מה תרצו ללמוד לבשל היום?

ההכנות של המטבח האיטלקי מרתקות ואין כמו להתנסות בהכנסת פסטה או רטבים נהדרים שהאיטלקים אוהבים להכין, ואפילו פיצות. יש המון ידע במטבח האיטלקי שבזכותו נהנים מהמוניטין שלהם כאחד המטבחים המרתקים ביותר והאהובים בכל העולם. גם אתם יכולים ליהנות מהידע הזה הודות להזמנת סדנת בישול משפחתית בבית, כדי שתוכלו לבשל כמו בבית איטלקי. חשבו על המשפחה שלכם מתכנסת כולה כדי לבשל ולהכין פסטה או פיצה, וכשתשבו לאכול את מה שהכנתם כמה כיף זה יהיה כדי שתוכלו לספר על זה שנים אחר כך. זה הדבר הכי מהנה שאפשר לעשות במטבח הביתי חוץ מלבשל ארוחה משלכם וזה בדיוק מה שכדאי לכם להתנסות בו כדי לגבש את המשפחה ולהוסיף רגעים נוסטלגיים לתיבת הזיכרונות של הילדים והנכדים.

בישולים נעימים וחווייתיים

מלבד סדנאות מעניינות שכולם ייהנו מהם וילמדו מהם מתכונים ושיטות עבודה יעילות, אתם יכולים להזמין ארוחות שף לביתכם לאירועים מיוחדים וליהנות מכל התפריט היצירתי שמוצע לכם על ידי השף ירון חן. אפשר להזמין ארוחות ערב מושקעות לכל המשפחה ולחברים ואפשר לחגוג ארוחה רומנטית שלכם בלבד כדי לחגוג הצעת נישואין או יום נישואין. אם אתם מעשיים יותר ורוצים לבשל בעצמכם, סדנת בישול בבית היא מתנה נהדרת לעצמכם ולכל מי שאתם אוהבים. שירת הסירים מציעה לכם סדנאות בישול מעניינות ומגוונות שכל אחד יכול למצוא בהן משהו שהוא אוהב מאוד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...