בני דור המילניום וטיפולי פנים לגבר

בני דור המילניום וטיפולי פנים לגבר
קרדיט לתמונה: freepik

אנחנו חיים בעידן שבו יש מחיר לאימוץ הטכנולוגיה, המתבטא במודעות יתר למראה החיצוני. שגרת חיים הכוללת צילומי סלפי, מסנני אינסטגרם ושיחות זום, גורמת לכך שבני דור המילניום משקיעים המון זמן בהסתכלות על עצמם ובבחינת כל סימן לחוסר שלמות.

ההתקדמות בחידושי היופי תורמת להתפתחות של טיפולים קוסמטיים לא פולשניים ונגישים יותר, עם זמן השבתה מינימלי – מצב מושלם עבור בני דור המילניום שהתרגלו לקבל סיפוק מיידי.

קליניקות לטיפולים בגברים מספקים אינספור פתרונות למגוון רחב של מצבים רפואיים ובעיות אסתטיות שונות. בואו נראה כיצד מגמת השמירה על הנעורים של בני דור המילניום משנה את הנוף הקוסמטי.

עידן השמירה על הנעורים – Prejuvenation

בני דור המילניום שחייהם שזורים בטכנולוגיה, במדיה החברתית ובתרבות הסלבריטאים, מודעים יותר מתמיד לטיפולי הפנים החדשניים והם חופשיים לחפש טיפולים קוסמטיים בצורה פתוחה ובטוחה יותר. הם מחפשים דרכים לשמור על הצעירות שלהם ולשפר אותה בדיוק בזמן לסלפי הבא שלהם.

גישה פרואקטיבית זו למניעת הזדקנות העור זכתה לכינוי Prejuvenation. בני דור המילניום רוצים לעכב את ההזדקנות באמצעות טיפולים לא פולשניים כבר עכשיו, במקום לתקן את סימני ההזדקנות בהליכים יקרים ופולשניים בהמשך.

סיבות אחרות למגמה זו

בנוסף להתעניינות של דור המילניום באמצעי מניעת הזדקנות, יש כמה סיבות נוספות בגינן הם בוחרים לדאוג למראה שלהם כבר עכשיו, לדוגמה:

  • ידע טכנולוגי ממוקד סלפי

בני המילניום הם כנראה הדור המקושר ביותר והמיומן ביותר בטכנולוגיה. הנטייה שלהם להשתמש באפליקציות ובפלטפורמות חדשות כל כך מובהקת, עד שרבים מהם אפילו מקבלים תשלום עבור הכישורים הטכניים וכוח ההשפעה שלהם. מצב זה ניכר בנוכחות מקוונת חזקה הנתמכת בצילומי סלפי יומיומיים, כאשר הדאגות הקוסמטיות שלהם עומדות בראש מעייניהם.

זה הופך אותם לפתוחים יותר להליכים קוסמטיים ולטיפולים זעיר פולשניים, כמו זריקות מילוי עוריות שהופכות את המהפך לקל ומהיר ביותר.

  • בום הזום העכשווי

פלטפורמת הזום אפשרה בתקופת הקורונה לא רק עבודה מרחוק אלא גם יצירת קשרים חברתיים. אבל ניהול שיחות זום יומיות שיכולות להימשך מספר דקות או שעות, מחייב את המשתתפים לבלות חלק גדול מהזמן בהתבוננות בתמונה שלהם על המסך. מה קורה לאנשים המבלים זמן רב בהתבוננות בזוויות הלא מחמיאות שלהם? בום הזום – כלומר, עלייה בביקוש להליכים קוסמטיים בעקבות מגפת הקורונה.

הטיפולים הפופולריים ביותר לבני דור המילניום

תעשיית הקוסמטיקה עברה מהפך בעשור האחרון. טיפולי פנים לגברים, שנחשבו בעבר לטאבו חברתי, הפכו למקובלים יותר מבחינה חברתית, במיוחד בקרב בני דור המילניום. שינוי זה מונע גם מהאוסף המתקדם של הליכים זעיר פולשניים שמציעים תוצאות מדהימות, כמעט מתחרות בשינוי שמציעים הכירורגיים, אבל עם זמן השבתה קצר ביותר. הנה שתי דוגמאות:

  • חומרי מילוי עוריים

חומרי מילוי עוריים הפכו לבחירה פופולרית בקרב הדור הצעיר, בעיקר בגלל התוצאות העדינות המחדשות את עור הפנים ביעילות ועם זמן השבתה קצר מאוד. חומרי המילוי משמשים להגברת הנפח והמלאות ולשיפור עיצוב הפנים.

חומרי המילוי מציעים תוצאות מיידיות, והעובדה שההשפעה שלהם היא זמנית מאפשרת לבני דור המילניום להתנסות בשיפורים קוסמטיים שונים כדי לבחור בטיפולים המתאימים להם ביותר.

  • מיקרונידלינג – Microneedling

בני דור הסלפי לא מסתפקים רק בבוטוקס ובחומרי מילוי. הם משלבים במשטר היופי שלהם גם טיפולים זעיר פולשניים המציעים תוצאות כמעט מיידיות, מרגשות ומתמשכות, כמו טיפולי מיקרונידלינג. תהליך זה משתמש במכשיר המפיק גלי רדיו (RF) כדי לגרות את ייצור הקולגן ולהצעיר את העור ברמה התאית. ככול שרמות הקולגן עולות ומתרחשת תחלופה של תאים, כך העור הופך לחלק ומתוח יותר ומקבל גוון משופר יותר.

המאמר נכתב באדיבות 4man – קוסמטיקה רפואית לגברים

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מחפשת שמלת ערב? כל הטיפים שיעזרו לך לבחור נכון
אם יש לך אירוע חשוב בקרוב או אם את בעלת...
איך לשפר את היעילות והפרודוקטיביות של העובדים שלכם?
לאופן שבו המשרד שלך מעוצב יש השפעה משמעותית על רמת...
איך משיגים תנאים נוחים להלוואה ומהי הלוואה משתלמת
כמו בכל דבר בעולם – גם הלוואה אפשר להשיג בכל...
מפתח לעתיד אירופאי: הזדמנות ייחודית לישראלים
בעידן הגלובלי של ימינו, רבים מחפשים את שורשיהם ומגלים עניין...
תוספות שיער קלות לשימוש – תוספות עם קליפס
בכל הנוגע למילוי או תוספות שיער, השיער הטבעי על הראש...
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
בית אבות שמרגישים בו בבית
כשאנחנו כילדים מגיעים למסקנה שהגיע הזמן לעשות את הבלתי נמנע...
החשיבות של מוצרי קידום לעסק
כדי להצליח לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מספר הפניות...
דילוג לתוכן