Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גם להתקין פרקט צריך לדעת איך

גם להתקין פרקט צריך לדעת איך
קרדיט Canva

אם צללתם לעולם הפרקטים והריצוף העשוי עץ טבעי, אתם כבר וודאי מבינים כי מדובר על תחום מורכב, מלא באינספור פרטים. ישנם פרקטים עשויים עץ כזה ואחר, יש פרקטים עשויים אורן או אגוז, בחום כהה או בחום אדמדם. אם אתם בוחרים בריצוף דמוי פרקט טבעי, גם כאן אנחנו מדברים על תחום הכולל בתוכו אינספור אפשרויות. החל בפרקטים פולימרים וכלה בפרקט למינציה מנצח. אך, חשוב לזכור כי זה לא מספיק רק לבחור את הפרקט המתאים ביותר, זה שיענה לצרכים שלכם, יראה טוב במרחב ויעמוד במסגרת התקציב, אלא, חשוב לקבל החלטה גם על האופן בו הפרקט יונח. במאמר הבא נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מונחים כמו התקנה מקצועית של פרקט או פרקט פישבון. מתחילים עכשיו.

באילו אופנים ניתן להתקין פרקט

נתחיל מנקודת המוצא, מהו פרקט. פרקט הוא ריצוף עשוי קורות עץ, אותן ניתן להניח אחת ליד השניה או בטכניקה מיוחדת, לה אנחנו קוראים פרקט פישבון, מונח המגיע מצרפתית ובתרגום חופשי – אדרה של דג. האדריכלים במאה השש עשרה, אלו שהמציאו את הטכניקה, כינו אותה בשם הזה משום שההתקנה נעשית בצורה בה העץ יוצר צורה של רעפים, או משולשים, בתוך הריצוף. אמנם, היום התקנת פרקט לא נעשית באותה הצורה ובדרך כלל לא ניקח קורות עץ גדולות, אלא חלקים קטנים בהרבה, אבל הכינוי נותר בעינו. ריצוף דמוי משולשים יוצר סוג של תנועה ועניין בתוך הרצפות, מה שאי אפשר לקבל אם נניח את הרצפות האחת ליד השניה כך שהצורה תהיה של קורות עץ המונחות אחת ליד השניה. אז אם אתם שואלים איזו אופציה עדיפה, התשובה היא שהכל תלוי בבחירה שלכם. חשוב גם לדעת שכל עוד אתם בוחרים ריצוף בעץ טבעי, ובפרט, בדוגמת פישבון, הרי שמדובר על התקנה מורכבת יותר, ולכן, המחיר עבור ההתקנה יהיה גם מעט גבוה יותר.

האם אפשר להשיג את אותן התוצאות בריצוף דמוי פרקט?

פנל פולימר או פרקט למינציה, הם חלופות מצוינות לפרקט הקלאסי. בעיקר בשל המחיר הזול בהרבה משל פרקט עשוי עץ טבעי, וכן משום שריצוף מהסוג הזה לא נשחק בקלות. אבל, כמובן, אין זה אומר כי אי אפשר להגיע לאותן תוצאות אסתטיות כמו בהתקנה של פרקט טבעי. חברת מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע"מ, עוסקת בייבוא של פרקטים עוד מראשית שנות השבעים, והם ישמחו לייעץ לכם באופן אישי עוד היום רח' החרושת 23 רעננה טלפון 09-7445611

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...