Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דוקטור גלית מטצקי חוות דעת על השתלת שיניים ממוחשבת

דוקטור גלית מטצקי חוות דעת על השתלת שיניים ממוחשבת
קרדיט דוקטור גלית מטצקי

דוקטור גלית מטצקי, חוות דעת על השתלת שיניים ממוחשבת תאפשר לכם יחד עם רופאי השיניים לקבל את ההחלטה הנכונה על הטיפול עבורכם. 

דוקטור גלית מטצקי: חוות דעת ראשונית לאבחון הצרכים
אם אתם זקוקים להשתלות שיניים, מומלץ לקרוא מראש על סוגים שונים של השתלות, שיטות שונות מותאמות לאנשים שונים ולעיתים תלויות גם בתקציב של כל מטופל. כדי לאבחן איזו שיטה תתאים לכם יש לפנות לרופא השיניים שלכם לפגישת ייעוץ וחוות דעת להתאמת סוג ההשתלה עבורכם. בסיום האבחון תותאם עבורכם שיטת ההשתלה הטובה ביותר ולאחריה יישמר קשר צמוד לצורך שימור ההשתלה עם תכנית טיפול מלאה.

רופאת שיניים בעלת ניסיון רב בהשתלות שיניים ופרוצדורות כירורגיות, דוקטור גלית מטצקי: "חוות דעת של מומחי השתלות שיניים היא קריטית כדי להבין את הצורך, שיטות להשתלות שיניים מותאמות לפי מצב הפה של המטופל, נדרשת פגישת ייעוץ מקדימה לאבחון מצב המטופל, הצורך שלו והתאמת תכנית טיפול בהתאם לכל השיטות המקובלות כיום". 

מהי השתלת שיניים ממוחשבת? במה היא שונה מהשתלות אחרות? ההסבר של דוקטור גלית מטצקי!
השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת לרופאי השיניים רמת דיוק גבוהה, השוני הגדול שהשתלת שיניים מביאה עמה הוא צורת האבחון ותכנון השתלת השיניים לכל מטופל, ככל שניתן יהיה לדייק את תכנון ההשתלה כך ניתן למזער ביצועים לקויים באזור ההשתלה.
השתלת שיניים ממחושבת היא שיטה מתקדמת וחדשנית שמספקת הדמיה תלת מימדית של כלל מערכת השיניים של המטופלים, רופאי שיניים מבצעים הדמיות CT בטכנולוגית טומוגרפיה ממוחשבת כדי לקבל פריסה מלאה של השיניים, מבנה פנימי והערכת עובי העצם.
דר' גלית מטצקי מציינת שתוכנית הדמיה חדשנית מאפשרת לרופא מומחה לביצוע השתלות שיניים לבצע השתלה וירטואלית במחשב טרם ההשתלה בפועל ולצפות בתוצאות הסופיות שלה כבר במעמד תכנון ההשתלה.
תהליך נוסף טרם השתלת שיניים הוא הכנת סד, בהתאם לנתוני הטומוגרפיה הממוחשבת, ניתן להפיק סד ממוחשב תלת ממדי מפלסטיק שידמה את המיקום של השתלים.
בסיום ולאחר ההרדמה, במרפאת השיניים מניחים את הסד על האזור הרצוי ובאמצעות ההדמיה הווירטואלית ניתן להחדיר את השתלים בפתחים הייעודיים ובדיוק מרבי.

ד"ר גלית מטצקי מסבירה על יתרונות השתלת שיניים ממוחשבת: "בדומה לשיטות מתקדמות שונות ששיפרו את אחוזי ההצלחה בהשתלות שיניים באופן משמעותי, גם השתלת שיניים ממוחשבת כוללת אחוזי הצלחה גבוהים אודות לתכנון מקדים ורמת דיוק גבוהה עם הבנה מקדימה של איכות העצם. השתלת השיניים מפחיתה את ההתערבות הפולשנית, לרוב פחות כואבת לאחר הטיפול, זמן טיפול קצר, כוללת זמן החלמה קצר יותר ופחות סיבוכים מהשתלות רגילות".
ומה לגבי תופעות לוואי של השתלת שיניים ממחושבת? גלית מטצקי מסבירה: "השתלת שיניים ממוחשבת מתאימה למטופלים רבים אך לא לכולם, במידה והטיפול מתאים לכם יש לקחת בחשבון נפיחות ורגישות לאחר הטיפול וכן שטפי דם ברמות משתנות באזור הפה והלסת, תופעות אלו חולפות לרוב תוך מספר ימים".

רוצים לקבוע תור במרפאה של ד"ר גלית מטצקי? מומלץ לדעת שיש לה 2 מרפאות אחת בחיפה ואחת ברמת גן ויש לקבוע תור מראש בטלפון:

1-700-500-304 סניף רמת גן

1-700-500-303 סניף חיפה

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...