בהזמנת דלת פנים אחת או יותר, מגיעה לכם אחריות על הדלת ואחריות זו יכולה להינתן לכם לתקופות שונות, החל משנה אחת וכלה ב-5 שנים ואף יותר מכך. השאלה היא, מה המשמעות של אחריות כזאת, האם היא באמת משנה והאם היא צריכה להוות פרמטר מרכזי בבחירת דלתות פנים לבית. התשובה היא שאי אפשר להתעלם לגמרי מעניין האחריות, ובמקרים מסוימים היא אף משקפת את אמונו של המוכר בדלתות שאותן הוא מוכר, אך ישנם גם מקרים רבים אחרים בהם אין כל משמעות לתקופת האחריות, בעיקר לאור העובדה שדלת פנים הוא פריט שאמור להחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים.
האם אחריות היא כלי שיווקי?
עניין האחריות הופך לעניין מרכזי בבחירת דלת פנים מאחר וישנם בתי עסק המציעים אחריות ארוכה על אף שברור כי הדלתות עליהן מוענקת אותה אחריות הן אינן מהאיכות הגבוהה ביותר, מה שמעלה את החשד כי העסק מעניק את האחריות למספר השנים שלדעתו תשרוד הדלת, וחמש או שש שנים זה לא בדיוק אורך החיים המיטבי לדלת פנים. לעומתם, ישנם בתי עסק שמציעים דלתות איכותיות אך מעניקים שנה אחת או שנתיים אחריות, ואין בכך כדי להצביע על איכות הדלת. המסקנה, אם כן, היא שבתי עסק רבים משתמשים בכלי האחריות כאמצעי שיווקי, ולאו דווקא ככלי פונקציונלי בעל ערך ללקוח.
לאחריות יש משמעות, אך לא צריך להפריז בה
יחד עם זאת, אי אפשר לגמרי להתעלם מעניין האחריות, וכאשר מזמינים דלתות מעוצבות שעולות לא מעט, בהחלט רוצים להבטיח שניתנת תקופת אחריות סבירה בה ניתן לעקוב אחר עמידותה של הדלת לאורך זמן. כמה שיותר אחריות יותר טוב, זה ברור, אבל יחד עם זאת, אין שום סיבה לדחות עסקה שמציעה לכם למשל שנה או שנתיים אחריות, לטובת עסקה שמציעה לכם 5 שנות אחריות, אך ורק בגלל האחריות הזאת. למעשה, ייתכן שבמהלך החיפושים, תיתקלו בהצעות של דלתות לא איכותיות במיוחד שמציעות לכם את תקופות האחריות הארוכות ביותר, מתוך ידיעה ברורה שעמידותה הרעועה של דלת לא איכותית, לא תבוא לידי ביטוי באופן מיידי.
אחריות קצרה מאורך חיי הדלת
באולם התצוגה של דלתות שערי ברכה, תוכלו לבחון מגוון רחב של דלתות פנים ושלל דלתות מעוצבות בסגנונות מגוונים, ועבור כל דלת תוענק לכם אחריות מתאימה על פי מדיניות שערי ברכה, אך בכל מקרה תוכלו להיות בטוחים שהדלתות תחזקנה מעמד שנים רבות לאחר תום תקופת האחריות.