Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם חברה לאחזקת מבנים מעלה לנו את ערך הדירות ?

האם חברה לאחזקת מבנים מעלה לנו את ערך הדירות ?

ככל שהשנים עוברות יותר ויותר אנשים גרים במבני מגורים משותפים. כאלה שכוללים מעליות, לובי, שכני, חדרי אשפה ועוד. כאשר אנו עוברים לבניין ישנם שינויים רבים באורך החיים שלנו. לטוב ולרע. הרבה פעמים, חברה של אחזקת מבנים תשפר את חיינו משמעותית.

האם חברה לאחזקת מבנים מעלה לנו את ערך הדירות ?

לא רק שחברה חיצונית אשר תתעסק עם הלוגיסטיקה הרבה הכרוכה בניהול מבנה תקל עלינו. היא גם תשמר את ערכן של הדירות, לטווח הארוך. אומרים שאין שני לרושם ראשוני, והמבנה עצמו הינו הדבר הראשון אשר אנו רואים כאשר אנו הולכים לראות דירה למכירה, ולכן תקינות הבניין חשובה ותעלה את ערך הדירות.

זו רק סיבה אחת נוספת מדוע אנו כבעלי דירות צריכים לדאוג לכך שהבניין שלנו יהיה מתוחזק כראוי.

דיירי הבניין הם אלה שקובעים מי ינהל את הבניין. בין אם זה ועד או חברה חיצונית. לפניכם מגוון סיבות מדוע חברה חיצונית עדיפה לכל בניין היום בישראל.

ניקיון

כולנו אוהבים להגיע לבניין נקי בסוף יום עבודה. בניין נקי הינו חלק משמעותי מהחיים שלנו בגלל שבכל יום נכנסים עשרות אנשים לבניין. מנקה עצמאי יעלה בד"כ פחות, זה נכון. אבל חשוב לזכור שעובד פרטי הינו אדם אחד אשר עובר במספר מבנים במהלך היום. בעוד שחברת ניקיון מעסיקה כמות גדולה של עובדים.

מה זה משנה ? דבר ראשון שעות העבודה, חברת אחזקה טובה תנקה בשעות שמתאימות לכם. חלק מתוכנית העבודה כוללת את השעות שבו יתבצע הניקיון. בעוד שעובד ניקיון פרטי יגיעו בשעות שנוחות לו, אשר לרוב משתנות מיום ליום.

נוסף על כך, עובד פרטי עשוי לא להגיע לפעמים מסיבות אישיות כאלה ואחרות, שחברת אחזקת לעומת זאת, תדאג לכך שתמיד יהיה ניקיון בבניין, ולא משנה מה הנסיבות.

יתרון נוסף של חברת אחזקה הינו שחברת אחזקת משלמת לעובדיה את כל הזכויות הסוציאליות בעוד שמנקה פרטי עשוי לתבוע את הזכויות הללו מכם.

אחזקת מבנים

לבנייני מגורים חדשים במיוחד, ישנן מערכות אשר לא היו קיימות בעבר. גנרטור שמספק חשמל במקרה חירום. מאגר מים אשר מחובר למערכות כיבוי אש ואף, עשוי לספק מים לבתינו במקרה חירום. מעליות. שערים. מערכות תאורה בעלות חיישנים, ועוד ועוד. מערכות אשר מצריכות תחזוקה שוטפת. מרבית מערכות אלה מצריכות בדיקות תקופתיות על ידי בעלי מקצוע מוסמכים.

במידה ואנו נבצע את התחזוקה הזאת בצורה לא מקצועית, ראשית, במקרים מסוימים זו עבירה על החוק. בנוסף, ייתכן שאורך חיי מערכות אלה יתקצר בצורה משמעותית. מערכת תאורת החניה אשר יש צורך להחליפה מחוסר טיפול ראוי תעלה לנו הרבה כסף.

בנוסף, אין דבר מתסכל יותר מלהיכנס לחדר המדרגות ולגלות שכדי להגיע בבטחה מטה עליכם להפעיל פנס. דגשים אלה נלקחים בחשבון על ידי חברת אחזקת מבנים טובה, אשר תדאג לכך שמערכות הבניין יתופעלו על הצד הטוב ביותר.

ניהול

החלק האחרון בתצרף של אחזקת המבנים הינו חיבור בין דיירי הבניין וגביית הכספים אשר הכרחיים לתפעולו השוטף. ישנו צורך בניהול מעקב אחרי חשבוניות, טיפולים, ספקים ועוד.

בהעדר חברת חיצונית, עלינו לבחור את נציגי ועד הבית אשר באחריותם יהיה לבצע מעקבים אלה. זו היא נקודת תורפה בבניינים רבים אשר מובילה לרוב לסכסוכים בין שכנים. על נציגי ועד הבית להיות מאורגנים ושקופים מאוד על מנת ששאר דיירי הבניין יהיו רגועים ולא תמיד זו המציאות.

בעיה נוספת שאנו נתקלים בה פעמים רבות היא שאין מי שמוכן לבצע את המשימה. וגם אם כן, הם הרבה פעמים חשים תסכול על כך שאינם מוערכים על העבודה הקשה שהם משקיעים.

לעומת זאת חברת אחזקת מפשטת את העניין הזה בצורה משמעותית שכן כל דייר יודע מה הסכום החודשי אותו הוא משלם והוא יודע שבמידה ומשהו לא מתבצע יש למי לפנות. בנוסף , אנו יודעים שמבוצע מעקב אחרי כלל מערכות הבניין ושאנשי מקצוע מוסמכים בלבד מטפלים בהם.

לסיכום, העבודה מול חברת אחזקה במקרים רבים מאפשרת לנו ליהנות מרמת חיים גבוהה יותר. אנו יכולים להיות רגועים ולדעת שמערכות הבניין תקינות. שהבניין נקי. ושיש למי לפנות עם בעיות. וכמובן, במידה וישנן בעיות עם החברה החיצונית תמיד אפשר להחליף . בעוד ששכנים אי אפשר.

פנו עוד היום לחברת אחזקת מבנים מקצועית והסירו עוד דאגה אחת מליבכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...