Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם יש קשר בין פעולת מזגן עילי לבין מזגן מיני מרכזי?

האם יש קשר בין פעולת מזגן עילי לבין מזגן מיני מרכזי?
קרדיט Canva

אתם בוודאי מכירים את שני הדרכים בהם ניתן להשתמש בכדי לאוורר ולקרר את הבית. שיטה אחת עובדת באמצעות מדחסים של מזגנים עיליים שאותם ניתן להתקין בכל חדר בנפרד, ואילו המזגן המיני מרכזי, שכשמו כן הוא מאוורר מרכזי לכל הבית. השאלה מתעוררת כאשר מעוניינים לקרר רק חדר מסוים, עם מזגן מיני מרכזי, זה לא יכול להתבצע. כיום בעזרת טכנולוגיית אוורור VRF ניתן ליהנות מרמת אוורור נעימה וגמישה לכל חלל. עם אוורור VRF ניתן לחבר מספר מיידים ליחידה המנוע החיצוני שמקשרת בין -2 תוצרות פעולת מזגן של מזגן VRF עילי ושל מזגן מיני VRF.  ואת יכולים ליהנות מפעולת המאיידים בין אם מזגן עילי ובין אם מזגן מיני מרכזי בה אתם שולטים על מהירות ואופן עבודת המאיידים ברמת האוורור המתאימה לכם. אך לא רק בכך מסתכמת פעולתו של מזגן הופעל בשיטת VRF. במאמר זה נסקור את כל הידע.

שיתוף פעולה מוצלח

עד לפני זמן לא רב הייתם צרכים להחליט איך תיראה פעולת המאיידים שלכם בין אם מדובר על בית עסק ציבורי או בית פרטי. בחירה בין מזגנים עיליים לבין מזגן מיני מרכזי, יכולים להגיע בסופו של דבר להוצאות לא מבוטלות, ובמיוחד כשמדובר על מיזוג מקומות ציבוריים כגון בתי חולים, בתי מלון, מרכזי קניות, בנייני משרדים ועוד. אז איך טכנולוגיית אוורור VRF משנה את פני התמונה הינה לפניכם:

  • מזגן VRF– מכירים את הוויכוח בין אנשים כשלאחד קר ולשני חם. מדליקים ומכבים את המזגן כמו משחק פינג פונג שפוגע בתפקודו של המזגן, ובריאות האנשים. טכנולוגית VRF מציעה שיטת עבודה שונה במיזוג חללים, ומתאימה במיוחד עבור מבנים גדולים בהם מצויים חללים גדולים של חדרי עבודה. עם מזגנים הפועלים במערכת טכנולוגית זו אופן העבודה של המזגן למעשה מאפשרת לאזן ובעצם לווסת את האוויר היוצא מן המזגן אל תוך החלל הפנימי של החדר, כך שהיא שומרת על רמת טמפרטורה נעימה המותאמת לחלל המקום
  • מיני VRF– השימוש במערכת זו מצויה כאשר ישנה מגבלה להתקין את היחידות החיצוניות של המזגן, כלומר המדחס, אך ניתן להתקין אותה במקומות מסתור של מרפסת השירות. כאשר מתקינים מזגן מיני בשיטת VRF ניתן בקלות לשלוט על הטמפרטורה המצויה בכל חדר באופן נפרד ולא כפי שאנו מכירים עד כה ממזגנים מרכזיים הפועלים באופן אחיד של זריקת אוויר קר לכל החללים

סיכום דבר

אם  נמאס לכם לשחק כל קיץ מחדש בהדלקה וכיבוי של המזגן בלי יכולת לשבת וליהנות באמת ממיזוג נעים בכלל הבית שלכם? אם אתם מחפשים דרך להוזיל עלויות בהוצאות החשמל במקום העסק או בבית, ואתם חולמים על מזגן שיעבוד בשקט, אז נראה שאתם מתכוונים לטכנולוגית VRF שהיא הדור הבא לפעולות המזגנים, העובדת  בשיטת ויסות טמפרטורת החדר על פי דרישת פעולת המאיידים. חברת קדמת המיזוג פועלת -15 שנים ברציפות, בהן מתמחה החברה בהתקנה ותכנון של מערכות מיזוג אוויר, יחד עם צוות העובדים המקצועי בעלי ניסיון רב שנים. כמו כן עוברים אנשי הצוות השתלמויות וקורסים בו מתעדכנים העובדים עם הטכנולוגיות החדישות ביותר. מעוניינים לדעת עוד? כנסו כבר עתה לאתר החברה, והשאירו פרטים לחזרה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...