הצילומים של הקמפיין עם קטלין, נערכו על החופים הקסומים של האיים המלדיביים בלב האוקיינוס ההודי, בקונספט של לייף סטייל, כושר ובריאות. הדוגמנים/ות הנוספות המשתתפות בקמפיין הם גולשי גלים מקצועיים. הקמפיין צולם על יאכטה בשם: princess heleema אותה ד"ר דב קליין שכר לצורך הצילומים, בה התגוררו הגולשים וצוות הצילום במשך שבועיים.
גולשי וגולשות הגלים שצולמו, שייכים לחברת global surf adventure בהנהלת עידו מינסקר, בניהם הגולשת הבינלאומית, קטלין גריפין שתככב בקמפיין ולצידה ידגמנו יוני קליין, דניאל קליין, עידו מינסקר ועוד. הספונסרים של הגולשים, הן החברות בילבונג ובורדרליין.
לדברי ד"ר דב קליין: "בחרנו את כוכבי הקמפיין בקפידה, לאחר שהפגינו יכולות ביצוע של ספורט ימי, במטרה לייצר קמפיין מרתק ומעניין, המבדל את הקרם החדש ואת יתרונותיו".
הקמפיין כולל: קטלוג, קמפיין אינטרנטי, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות יחסי ציבור. במסגרת הקמפיין יוצגו יתרונותיו של הקרם החדש המיועד לשמירה על עור הפנים.
ד"ר דב קליין, נרתם כבר שנים רבות למלחמה בסרטן העור וכחלק מפועלו, נפגש עם צוות מומחים במעבדה קוסמטית יחד איתם פיתח מקדם הגנה חדש SPF40, אשר ישווק בשני ניחוחות שונים לגבר ולאישה, במחיר אטרקטיבי במיוחד.