Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדרך היעילה להעברת מסרים ומידע בשטחים גדולים

הדרך היעילה להעברת מסרים ומידע בשטחים גדולים
קרדיט - Canva

השאלה החוזרת הנזרקת אל חלל הבימה לעיתים קרובות במופעים גדולים היא האם שומעים אותי שם בסוף? ובכן ישנם חללים גדולים בהם העברת מסרים ומידע לציבור רחב הינה הכרחית. כרך שמקומות כגון בתי ספר, מפעלים תפעוליים, קניונים ועוד ישמע המסר באופן המלא והברור לכל הציבור המצוי בשטח המדובר. אפשרות העברת מידע חשוב מתאפשרת באמצעות מערכות כריזה המורכבות למעשה ממספר רכיבים בהם ניתן למצוא את המגבר המאפשר את העברת עוצמת הקול על פי הדרישה הקיימת באזור המבוקש. מערכת רמקולים הממרים את האותות החשמליים מהמגבר לקול המאפשר את  חדות הקול הבוקעת מתוך מערכת הרמקולים. על כן ישנה חשיבות רבה בבחירת מערכת רמקולים איכותית שתסייע להעביר מסרים בצורה ברורה. המרכיבים הנוספים למערכת כריזה הינם ,מיקסר, כבלים ומקור האודיו המהווים שילוב מושלם ליצירת מערכת כריזה הפועלת בצורה איכותית, ועל פי הצרכים המשתנים המיועדים למטרות השונות.

שילוב כלים מנצח

בחלקו הראשון של מאמר זה סיפרנו לכם על תכליתה של מערכת כריזה, לשם מה היא משמשת וממה היא מורכבת. נזכיר לכם שאחד מאותם מרכיבים המאפשרים למערכת כריזה להיות מה שהיא בתפעולה המושלם, אחד המרכיבים הינו מערכת הגברה מקצועית המאפשרת את העברת עוצמת הקול על פי תיאום אישי למטרה לשמה היא מיושמת בשטח, כך שתוכל להפיק בסופו של תהליך את חדות הקולות המועברים דרך מערכת הגברה שכזו. ניתן למנות מספר סוגים שונים של מערכות הגברה המשמשות למטרות השונות. כך למשל ישנן מערכות הגברה הבנויות בצורה כזו המיועדות להשמעה במרחקים משתנים כגון הופעות, מערכת הגברה אחרת מתאימה לשימוש עבור שטחים פתוחים ועל כן יהיו גם עמידים בפני גשמים שמטרתה הדגשת הקול האנושי הבוקע ממערכת זו, ומערכות הגברה נוספות המיועדות למטרות נוספות שונות. החלק המאחד בין כל אותן מערכות הם הרכיבים של מערכת ההגברה שהן מערבל הקול הידוע בשמו הלועזי המיקסר, מגבר הספק אשר מגבירים יותר את עוצמת הקול על פי התאמה אישית לאירוע עצמו ורמקול שהופך את האותות החשמליים המתקבלים מהמגבר להפקת צלילים איכותיים.

רואים את הקולות

מלבד מערכות כריזה והגברה המיועדות לצרכים השונים בין אם אבטחה ובין אם לביטחון, צירוף חוש הראיה להתקנת מכלול מערכות אלו משדרגת את איכות האבטחה בעשרות מונים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה מתאפשרת במספר דרכים על פי בחירתכם. כך שניתן למנות בין מערכות אלו את המצלמה האנלוגית הפועלת בטכנולוגיה הישנה המשודרות באמצעות כבל DCM אנלוגי. דרך נוספת להנות מביטחון של התקנת מצלמות לצורך אבטחה הינה באמצעות מצלמות דיגיטליות IP. סוג מצלמות אלו מיועדות לחיבור אינטרנטי אל המחשב הביתי או העסקי. מצלמות אלו מסוגלות לזהות תנועות חשודות כמו גם זיהוי פנים. בנוסף, ישנן מצלמות אנאליטיות שעוזרות לנתח מידע תוך כדי צילום ומסייעות בשליטה מלאה על השטח הנצפה. בכדי שתוכלו לאבטח את בית העסק שלכם, באופן מושלם והרמטי שכזה, חברת רומנו תשתיות תקשורת הקיימת מאז שנת- 2003 מעניקה סל שירותים בפריסה ארצית עבור השוק העסקי כמו גם השוק הפרטי. כל פרויקט מלווה על ידי איש מקצוע מטעם חברת רומנו, המעניק ליווי מקצועי אישי על פי צרכי הלקוח. אל תמתינו לעוד יום ללא אבטחה. כנסו כבר עכשיו אל אתר החברה וצרו קשר עם צוות המומחים של החברה לייעוץ ותחילת תהליך ביצוע פרוייקט.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...