Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההשלכות של תאונה על העתיד שלכם מחייבות פיצוי

ההשלכות של תאונה על העתיד שלכם מחייבות פיצוי
קרדיט - Canva

כל תאונה נושאת בחובה פוטנציאל לנזק מתמשך, גם כאשר מחלימים ממנה וממשיכים בדרככם. יש תאונות שהנזק שלהן נפשי וגורם לכם להירתע מלחזור לעבוד בתחום זה שבו השתכרתם היטב וחשבתם לפתח בו קריירה, ויש תאונות שלוקח זמן להחלים מהן, אם בכלל. נכות שנגרמת מתאונות כאלה היא לא תמיד זמנית, וכשיש נזקים בלתי הפיכים יש לקחת זאת בחשבון כאשר מגישים תביעה לפיצויים. בתחום זה יש כמה גופים שצריכים לקבל מכם תביעה לפיצוי ולזה דואג עורך דין לנפגעי עבודה שמתמצא בתחום על כל הדקויות שלו. יש את ביטוח לאומי שגם הוא משלם לנפגעי תאונות עבודה, ויש גם את המעסיק שיכול להיות גוף פרטי או ציבורי ויכול לפצות אתכם על פי חוק דרך חברת הביטוח שלו. כאן מתחיל מסע שאת הצעד הראשון שלו עושים בייעוץ מקצועי כדי לבחון את התיק, לבדוק את המצב הרפואי שלכם ואת הנזק שנגרם, לאמוד את ההשלכות לעתיד על מנת לקבוע איך תוכלו להמשיך ולהשתכר למרות הנכות או הנזק שנגרם לכם. את ההליכים המשפטיים מניע למענכם משרד עו"ד אסף שפירא, שמייצג לקוחות בתחום זה שנים רבות.

כל תאונה חייבת טיפול מידי

ככל שמטפלים בנפגעי תאונות מוקדם יותר כך אפשר להיות מדויקים בתיעוד הרפואי ובהשגת עדויות ומסמכים שיתמכו בגרסה שלכם. למרות כל ההלם והבלבול שמאפיינים תקופה ראשונית זו של החלמה, חשוב לדעת שככל שתתעדו ותאספו ראיות לתאונה ולמצבכם כך גם תוכלו לתמוך בתביעה שלכם לפיצויי נזיקין על מה שקרה לכם. כמובן שגם חשוב להתחיל את התהליך בהתייעצות עם עורך דין תאונות דרכים בירושלים, שיוכל לפרוס בפניכם את לוח הזמנים שבו תוכלו לצפות לטיפול של הרשויות בכם, לתשלומים שמגיעים לכם בזמן ההחלמה על חשבון הפיצויים שתקבלו, ומעקב אחר ההתקדמות שלכם בהחלמה כדי לקבוע האם נותר נזק שימנע מכם להשתכר כמו בעבר ולנהל חיים רגילים.

בחירת עורך דין מתאים

הבחירה בעורך הדין שלכם היא זאת שתקבע אם תקבלו טיפול מקצועי שיוכל להשיג לכם את כל מה שמגיע לכם בזכות על פי חוק. זה מחייב ידע וניסיון רב והיכרות עם התחום שלכם, ולפי השיחה הראשונה שלכם תוכלו לדעת עד כמה מתאים לכם עורך דין שמוכן ללוות אתכם עם יחס אישי וטיפול מקצועי בכל הזכויות שלכם. משרד עו"ד אסף שפירא מטפל בלקוחות רבים כבר שנים רבות בתחום הנזיקין והפיצויים בגלל תאונות רבות ושונות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...