Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הטיפול הנכון בנקודות תעבורה

הטיפול הנכון בנקודות תעבורה
קרדיט - freepik

נהגים רבים לא טורחים לטפל בזמן בנקודות תעבורה שנרשמות לחובתם משום שנדמה להם שהם אשמים אוטומטית והם לא רוצים לפתוח בהליך בירור וערעור על כך. זה מובן למה לא כדאי לטפל בעבירות שהן ברורות ואי אפשר להתווכח על כך, אבל יש לא מעט מצבים שבהם עורך דין לענייני תעבורה יכול לחלץ אתכם מנקודות שלא ידעתם שאפשר לבטל אם מוכיחים שזאת לא הייתה אשמתכם או שיש דרך אחרת להתייחס לכך. לא תמיד העדויות נגדכם אמינות ולא תמיד מה שנרשם בדוח אכן מתאר נאמנה את המצב שנקלט גם בצילומים אחרים, או של מצלמות חיצוניות או של מצלמות הרכב שלכם. זאת, אגב, סיבה נוספת שבגללה כדאי תמיד להתקין מצלמת רכב שיכולה לתעד אתכם ולסתור את הנכתב בדוח נגדכם. במקרים כאלה שבהם ברור לכם שהדוח לא היה צודק, או שאתם בטוחים שאפשר למחוק לכם נקודות תעבורה, פנו למשרד עורכי דין תעבורה משה רבי, שמתמחה בדיוק בתחום זה למען לקוחותיו.

מה חשוב לדעת על נקודות?

נקודות נצברות לחובתכם בתקופה של עד ארבע שנים ויש דירוגים שונים לצבירת הנקודות ולמה שחשוב לכם לדעת לגבי הסנקציות שננקטות נגד מי שצבר נקודות. לכל עבירה יש מחיר וככל שתצברו יותר נקודות תגיעו מהר יותר להפעלת הסנקציות נגדכם. חשוב לומר שיש גם תקופה של שנתיים שבה אפשר למחוק נקודות אם צברתם עד 20 לאחר מכן. כך שחשוב מאוד לדעת כל הזמן מהו מצבכם ולנסות להגיע למצב של מחיקת נקודות תעבורה. את זה אפשר לעשות באמצעות טיפול מקצועי של עורך דין תעבורה שמנוסה בתחום זה ויודע להפעיל כמה וכמה אמצעים כדי להוכיח את זכאותכם ולחלץ אתכם מכך. כך שאין צורך לחשוש ואפשר לגשת להליכים האלה בביטחון מלא שמי שמנהל אותם יודע גם מה הוא עושה לטובתכם.

תשלום דוחות

הנטייה הראשונית של נהגים היא לשלם דוחות כדי לא לצבור עוד קנסות פיגורים וריבית אבל לפני שאתם עושים את זה יש לכם בכל זאת תקופה שבה אפשר לערער על הדוח, אם הוא מגיע אליכם בזמן. זה לא רק קנס, כמובן, אלא גם נקודות, ולכן זה חיוני לחסוך מכם כמה שיותר נקודות תעבורה כשזה אפשרי ויש דרך להוכיח שלא עשיתם זאת. עורך דין מנוסה שיודע איך להעלות לדוכן העדים נהג שנשמע אמין ויכול לשכנע את בית המשפט שהוא צודק והשוטר לא, יכול לזכות אתכם ולחסוך מכם נקודות. עורך הדין משה רבי מטפל בכל תיק תעבורה כזה בצורה הטובה ביותר שיכולה לסייע לכם בדרך למחיקת נקודות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...