Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היבטים חשובים בבחירת מתנות לעובדים

היבטים חשובים בבחירת מתנות לעובדים
קרדיט לתמונה: avivpirsum.co.il

בחירת המתנות הנכונות לעובדים יש לקחת בחשבון מאפיינים חשובים. בעזרתם תוכלו להימנע מטעויות נפוצות בבחירת מתנות לחנוכה לעובדים. קודם כל, בבחירת מתנות, יש צורך להיות מונחה לא לפי העדפות אישיות, אלא לפי הרצונות והאינטרסים של האנשים להם מיועדת המתנה. לדוגמה, עט יוקרתי עם אלמנטים דקורטיביים בקושי מתאים לעיתונאי מקצועי. במבט ראשון, זו מתנה אידיאלית, אבל היא תתברר כלא מעשית עבורו: עיתונאים צריכים לרשום מידע במהירות, ושימוש בעט מסיבי עם נרתיק דקורטיבי הוא די בעייתי, כמו גם שהעת יכול ללכת לאיבוד בעת עבודות בשטח. אבל מתכנת עשוי לאהוב מתנה כזו: היא מושכת תשומת לב, מזכירה את היטואציה החיובית בה בעל הסעק העניק את המתנה, ואינה דורשת שימוש מתמיד.

קשה יותר בחברות שיש להן מספר עצום של מקבלי מתנות. כמעט בלתי אפשרי לקחת בחשבון את האינטרסים של כל אחד מהם. במקרה זה, מתנות אוניברסליות, אשר תיאורטית כל אדם יאהב, יבואו להציל את המצב.

מה הן מתנות אוניברסליות?

בנוסף למתנות שניתנו באירועים מיוחדים או מתנות לעובדים לראש השנה, אפשר לייחד את הקטגוריה של מתנות אוניברסליות. הם מתאימים לכל גיל, מגדר ותפקיד. קבוצת מתנות זו יכולה לכלול:

תמונות או קולאז'ים. עדיף לבחור תמונות ניטרליות: נופים ציוריים או טבע דומם, פנורמות של עיר, טבע כפרי;

ספרים. ספרות עולמית, סיפרי שירה וציטוטים או ספרים דוקומנטריים הם אפשרויות אידיאליות למתנה רלוונטית ושימושית. יהיה נחמד במיוחד לקבל ספר באריזת מתנה;

סטים של ניירת משרדית עם מעמד לאביזרים שונים: עטים, עפרונות, לורדים, מהדקי נייר, סיכות, מהדקים, מספריים, פנקסים עם מדבקות וכו. אם תרצו, אתם יכולים להרכיב סטים מחומרי גלם שונים: מתכת, עץ ואפילו זכוכית;

אין ספק שאנשים רבים אוהבים לשתות קפה או תה. במקרה זה, כוס עם תחתית כפולה תהיה מתנה אידיאלית. מזכרת מעניינת אבל באותו זמן מעשית ושימושית.

התחשבנות במאפיינים תרבותיים ולאומיים

בבחירת מתנות לעובדים מדתות או מדינות אחרות, יש לקחת בחשבון מאפיינים לאומיים. במדינות מסוימות, יש מושגים שונים של תרבות, כבוד, וגבולות אישיים בנויים שם אחרת. מסיבות אלו במקרים רבים לפני מתן מתנה, מומלץ ללמוד כצד על התרבות או המדינה המסוימת. סימן לטעם טוב הוא מתנה של אוריינטציה למזכרת, המזכירה את התרבות והמנהגים של מדינת העובד. לדוגמה, פתרון מקורי יהיה הצגת פריט נומינלי עם דפוסים מסורתיים אשר העובד יכול להזדהות איתם. אם אתם מחפשים מתנה אוניברסלית, שתתעים לכל העובדים שלכם, ללא קשר למקום היוולדם, התרבות שלהם, הגיל או המין, תמצאו את האפשרויות המקוריות ביותר באתר של אביב פרסום.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...