Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היום ממזגים כל בית בשיטה אחרת

היום ממזגים כל בית בשיטה אחרת
קרדיט canva

בניגוד למנהג הקדום לשבור קירות על מנת להרבות בשתילת מנועי מזגנים בכל קיר כמו שנהגו כאן בעבר, היום נוהגים אחרת. יש סיבות רבות שבגללן אפשר וצריך לחשוב על חידוש מערכת המיזוג שלכם בבית, במיוחד אם יש לכם דירה גדולה שצריכה מיזוג יעיל וחסכוני. אם בעבר היו מכערים את הבניין במנועי מיזוג, היום אפשר להתקין בכל דירה מערכת vrf שממזגת דירה שלמה ולהסתפק במנוע אחד בלבד שמותקן לפעמים אפילו על הגג. השלוחות של המנוע הזה מפוזרות ומותקנות בכל חלל שרוצים למזג ובכך מצליחים לקרר את הדירה בצורה אחידה מבלי לפגום בבניין מבחינה אסתטית. המנוע מקרר את הדירה בצורה אחידה, בין יתר היתרונות שהוא מוכר בהם ויש גם יתרון נוסף בולט והוא חיסכון אדיר בעלויות המיזוג לעומת השיטה הרגילה. מזגן כזה מומלץ לכל מי שיכול לבנות בדירה שלו את המערכת ולהתקין אותה בהתאם למפרט הדירה ולחסוך לטווח הארוך את החשבונות הכבדים של החשמל בקיץ. חברת כוכב הקור מציעה לכם התקנת מערכת מיזוג אינוורטר מרכזית כדי לייעל את המיזוג בבית שלכם ולעזור לכם ליהנות מיתרונותיה.

מה חשוב לדעת על אינוורטר?

אינוורטר הוא שיטת מיזוג באמצעות מדחס שאינו מפסיק את פעולתו בכל פעם שהטמפרטורה בחדר מגיעה לגובה המתאים לכם. במקום זה, המהירות של המדחס משתנה בעדינות וכך החשמל אינו קופץ בכל פעם שהמדחס חוזר לפעול ברגע שהטמפרטורה זקוקה למיזוג נוסף. בכך היא צורכת פחות חשמל וגם גורמת פחות לזעזועים במערכת החשמל של הבית ועולה לכם פחות. מזגן מולטי אינוורטר הוא למעשה מערכת מיזוג שמותקנת בתקרה והיא שולחת שלוחות ממנוע אחד מרכזי לכל חלל שאותו רוצים לקרר. המנוע מותקן על הגג או בחוץ, ויש רק מנוע אחד ששולט בכל התעלות והשלוחות, כך שאפשר לכוון בכל חדר את הטמפרטורה לפי רצונכם. זהו עוד יתרון גדול של המערכת כי אתם יכולים לווסת לפי נוחותכם מבלי להפריע למישהו אחר שרוצה קר יותר או פחות.

שקט ואמין

מזגו אינוורטר הוא מזגן אמין ויעיל שאינו מתקלקל בדרך כלל ויש לו פילטרים מתוחכמים מאוד שגם מגינים יותר על מי שיש לו מערכת נשימה רגישה. כך שהוא נפלא גם לבית שיש בו חולים כרוניים ואנשים בעלי מערכת חלשה. חברת כוכב הקור מציעה לייעץ לכם בנוגע לבית שלכם ולמפרט הדירה, כדי לראות אם יש תנאים נאותים להתקנת התקרה מגבס שמחייבת מערכת מיזוג כזאת, וכך תוכלו ליהנות גם ממזגן מתקדם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...