Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות של דרכון פורטוגלי

היתרונות של דרכון פורטוגלי
מקור pixabay

אם חשבתם שעל מנת לקבל דרכון של מדינה זרה תצטרכו לוותר על האזרחות הישראלית, דעו כי זה לא נכון. לדוגמא, אין שום בעיה להוציא כיום דרכון פורטוגלי, להמשיך להתגורר בישראל ולמעשה לחיות כרגיל. כמובן, דרכון מסוג זה מקנה לכם כמה וכמה יתרונות ולכן, אפשר להבין מדוע הוא כל כך מבוקש. הכירו את היתרונות שהוא מקנה לכם ובתוך כמה זמן תוכלו לקבל אותו.

היתרונות של דרכון פורטוגלי
מקור pixabay

שהות בכל אירופה וכניסה לארצות הברית

בעזרת עו"ד ישראלי המכיר על בוריו אל חוק האזרחות בפורטוגל ניתן להגיש בקשה ולקבל את הדרכון בתוך כשנתיים ימים. זה אולי נשמע די הרבה, אבל זה הרבה פחות לעומת כל מדינה אחרת שמערימה יותר קשיים. וככל שמתחילים מוקדם יותר, כך מקבלים את הדרכון מהר יותר. באמצעות דרכון של מדינה החברה באיחוד האירופי ניתן לשהות ללא הגבלה בכל מדינה באירופה, בכל מקום שתרצו. במילים אחרות, דרכון פורטוגלי נחשב לדרכון אירופאי במלוא מובן המילה. ניתן לשהות בלי גבולות בכל אירופה, לכל מטרה, ללא הגבלה. ואם זה לא מספיק, ניתן באמצעות הדרכון הזה להגיע לארצות הברית ללא שום פרוצדורה של אישור ויזה בשגרירות, על סמך הסכמים בין אירופה לארצות הברית.

ללא חובת מגורים בפורטוגל, אפשר להתגורר בכל מקום באירופה

כל עוד התיקון לחוק בתוקף, אפשר להוציא את הדרכון מבלי להגיע לפורטוגל ומבלי להתגורר שם אפילו יום אחד. ליהודים צאצאי מגורשי פורטוגל, מכירים בקשר ההיסטורי למדינה. לאחר קבלת הדרכון אפשר להתגורר במדינה זו או בכל מקום באירופה, אפשר להישאר בישראל, הכל לפי רצונכם. חשוב להדגיש כי האזרחות היא לכל החיים, וזוהי גמישות במיטבה: מתי שרוצים, אפשר להחליט האם מעוניינים להתגורר במקום כלשהו באירופה, לפי בחירתכם.

ללמוד בחו"ל (ללא חובת לימוד פורטוגזית)

הדרכון מאפשר לכם או לילדיכם ללמוד בחו"ל, באירופה, בכל מוסד לימוד שרוצים. מרבית המדינות מעניקות לימודים מסובסדים או חינם, לאזרחים. אם אתם עומדים לקראת החלטה היכן ללמוד בשנים הקרובות, קחו זאת לתשומת לבכם. חשוב לא פחות, מכשול השפה הקשה בעבר על השתלבות במדינות אחרות, כאזרחים חדשים אולם לא עוד. כחלק מההקלות ליהודים, ניתן לקבל את הדרכון של פורטוגל אפילו מבלי ללמוד את השפה המקומית. לצורך כך, יש לקיים את ההליך של הגשת בקשה לאזרחות כיהודים שמוכרים כמגורשי פורטוגל (בסיוע שניתן על ידי הקהילה יהודית של פורטו או ליסבון).

קל יותר לטפח קריירה בין לאומית או עסקים

באמצעות הדרכון הפורטוגלי קל הרבה יותר לטפח קריירה בין לאומית או לעשות עסקים מעבר לים. עם דרכון זר ניתן לעבוד בחו"ל לזמן קצר או ארוך, אפילו בארצות הברית (כיום עם דרכון ישראלי זה לא מתאפשר). וללא ספק, דרכון פורטוגלי מאפשר לטפח עסק או יזמות, בקנה מידה אחרי לגמרי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...