Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים

הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים

אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בתחום. ילידת חיפה ואם לשני מתבגרים, אלה מביאה עמה שילוב ייחודי של כישרון אמנותי, הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות וראייה עיצובית חדשנית.

לאורך הקריירה המרשימה שלה, אלה איישה תפקידים בכירים בחברות מובילות בתעשייה הישראלית ובתחום העיצוב, ביניהן טמבור ואבן קיסר. היא הובילה פרויקטים רבים ומגוונים בתחום עיצוב הפנים והלבשת הבית, הן בצפון והן במרכז הארץ. עבודותיה זכו להכרה ופורסמו במגזינים יוקרתיים ובמדורי עיצוב מובילים באינטרנט.

השכלתה האקדמית של אלה כוללת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה ותואר נוסף בעיצוב פנים ממכללת ויצו חיפה. מעבר לפרקטיקה העיצובית, אלה מחויבת גם להעברת הידע שלה לדור הבא של מעצבים. היא מרצה כיום במכללת ויצו בפני סטודנטים לעיצוב פנים, הן במסלול הבוקר והן בערב, ומתמקדת בנושאים כמו תכנון מטבחים, חידושים וטרנדים עדכניים בעולם העיצוב.

הגישה העיצובית הייחודית של אלה מדגישה את חשיבות תרגום צרכי הלקוח והפונקציונליות הנדרשת לשפה עיצובית מותאמת אישית. היא רואה בכך את האתגר המרכזי והמהותי ביותר בעבודתה כמעצבת פנים.

המשרד הבוטיק של אלה מציע מגוון רחב של שירותי עיצוב פנים, הכוללים עבודה על פרויקטים בבנייה פרטית, עיצוב פנטהאוז, שיפוץ דירות, התאמת דירות שנרכשו מקבלן לצרכים הספציפיים של הלקוח, הכנת תוכניות לשינויי דיירים ועיצוב פנים למשרדים, מסעדות וחנויות. בנוסף, אלה רכשה הכשרה ייעודית בתחום הלבשת הבתים וה-Home Styling.

הליווי שמספקת אלה ללקוחותיה הוא מסע מקיף ואישי. היא מסייעת בבחירת בעלי המקצוע המתאימים, החומרים האיכותיים, הטקסטיל הפונקציונלי והעדכני והאביזרים המשלימים שיהפכו כל חלל למקסים ומזמין. המטרה העליונה היא להפוך את הבית למעוצב, עדכני ומנוצל באופן מיטבי, כך שישקף נאמנה את אישיותם של הדיירים.

מקורות ההשראה של אלה מגוונים ועמוקים. הם נובעים מהתבוננות מעמיקה בחן הטבעי שמציע העולם, על מנעד הגוונים המרהיב ושילובי הצבעים המרתקים. גם מטיולים ברחבי העולם, ביקורים בגלריות ותערוכות אמנות – כל אלו מזינים את הראייה היצירתית הייחודית שלה. חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה עם אלה הוא לחשוף גם את הלקוחות למקורות השראה אלו.

קרדיט תמונה: אלה מורגן מעצבת פנים

לסיכום, אלה מורגן היא מעצבת פנים מובילה ומנוסה, בעלת חזון ייחודי וגישה כוללנית לעיצוב. עם ניסיון עשיר, השכלה רלוונטית, תשוקה אמיתית לתחום והתמקדות בלתי מתפשרת בצרכי הלקוח – אלה מסייעת ללקוחותיה להגשים את החלום ולהפוך את הבית למרחב מעוצב, פונקציונלי ומהמם שמשקף את אישיותם. בחירה באלה מורגן כמעצבת פנים היא הזדמנות לחוות מסע עיצובי מרתק, מלא השראה ומותאם אישית, שבסופו הופך הבית למקום שתמיד חלמתם עליו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...