Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות
מקור pixabay

פתחתם עסק חדש – מזל טוב! עכשיו המשימה שלכם ברורה – לשווק את העסק ולקדם את השירותים או המוצרים שאתם מוכרים. גם אם לא תשכרו את משרדי הפרסום הגדולים והיקרים, עדיין יש כלים רבים בהם תוכלו להשתמש בשיטת "עשה זאת בעצמך" ולחסוך לא מעט כסף על הדרך. בין אם זה פרסום קלאסי דרך הזמנת מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו, עזרים שיווקיים ממותגים או פרסום ושיווק דיגיטלי ובמדיה החברתית, במאמר זה תמצאו את כללי האצבע לשיווק העסק המתחיל שלכם. אז בואו נצא לדרך!

המדריך המלא לשיווק ופרסום בקלי קלות
מקור pixabay

 איך מפרסמים עסק חדש וחוסכים כסף?

בינינו, הבנאדם שמכיר את העסק שלכם הכי טוב – הוא אתם. אתם גם כנראה מכירים היטב את קהלי היעד הרלוונטיים. עכשיו רק צריך לדעת איך לפנות אליהם. ולרוב, לכל קהל יעד, בדגש על שכבות גיל, עיסוק מקצועי, תחומי עניין, מגדר, מצב משפחתי וכיו"ב – יש את הפלטפורמות הרלוונטיות לו ודרכים שונות בהן הכי נכון לשווק לו מוצרים או שירותים. כך לדוג', חולצות מודפסות מאוד מתאימות לקהלי יעד צעירים יחסית ( עדיין טווח גילאים די רחב – מילדים ועד בוגרים צעירים בגילאי ה-30 ואף צפונה…). 

אם קהל היעד שלכם הוא אזרחים ותיקים לדוגמא, בגילאי 60 + תעדיפו פרסום ברדיו ובעיתונים – בכלל זה גם עיתונות מקומיות מאוד נקראת ע"י בני הגיל השלישי. 

פרסום העסק ברשתות החברתיות

בני הדור הצעיר מצויים רובם ככולם בטיק טוק ועבורם תבנו אסטרטגיית פרסום נפרדת התואמת את השימוש בפלטפורמה, שירי טיקטוק, אתגרי טיקטוק וכיו"ב. 

בפייסבוק, תוכלו למצוא את בני גיל המעבר: בני 30 – 50. הפרסום היעיל ביותר בפייסבוק הוא באמצעות הקבוצות השונות, בהן גם קבוצות צרכנות, קבוצות ייעודיות לתחומי עניין שונים ובהן מקובל גם לפרסם מוצרים ושירותים הרלוונטיים לתכני הקבוצה. היתרון בפייסבוק הוא האפשרות להיעזר בסביבתכם הקרובה כדי לקדם את הפרסום ע"י שיתופים. 

לעומת פייסבוק, בו ניתן להעביר מסרים מורכבים יחסית ויש מרחב להרבה תוכן, האינסטגרם הוא כלי ויזואלי המיועד לתמונות ולסרטונים קצרצרים. המפתח לקמפיין פרסומי מוצלח באינסטגרם הוא תמונות מעניינות, מיוחדות, שונות ובאיכות גבוהה לצד שימוש בהאשטגים. 

ההאשטג הוא אותו סימן סולמית על המקלדת וע"י שימוש בו ובשרשרת תווים בצמידות אליו כמו מילה או צמד מילים בעלות משמעות, תוכלו להגביר את החשיפה של כל מי שחיפש את אותו צמד מילים לפרסום שלכם. 

פרסום עסק חדש בקלות ובזול

כפי שניתן לראות במאמר, כדי לפרסם עסק חדש לא חייבים לקחת משרד פרסום בריטיינר של עשרות אלפי שקלים בחודש. הרבה פעמים אפשר להסתפק בשירותים של בית דפוס, מעצב גרפי ומומחה לשיווק דיגיטלי שיעשו את העבודה במחירים נמוכים בהרבה ואיתם תגיעו לתוצאות לא פחות טובות.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...