Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המלחמה בתאונות עבודה מתחילה בשמירה על בטיחות

המלחמה בתאונות עבודה מתחילה בשמירה על בטיחות
קרדיט: Canva

לא כל העובדים מודעים לחשיבותו של ממונה בטיחות בעבודה משום שנדמה להם שזה מתאים רק למקומות עבודה כמו מפעלים ועבודה בשטח או פסי ייצור של חומרים מסוכנים. אלא שבטיחות בעבודה היא נושא חיוני שנמצא בכל מקום שיש בו לפחות 50 עובדים לפחות, על פי חוק, ולכן הממונה אחראי לכל מה שקורה במקום וזאת בנוסף לתפקידים שונים שמוגדרים על פי חוק. ממונה בטיחות הוא זה שמנהל את כל נושא הבטיחות במקום עבודה והוא מחויב לא רק לבדיקות שוטפות של נוהלי בטיחות ויישומם כי אם גם להדרכות שונות. ההדרכות יכולות להיות כלליות על מנת ליידע את העובדים מה לשעות בשעת חירום וכיצד לנהוג בצורה נכונה במתקנים ובציוד של מקום העבודה, וזה יכול להיות גם בנוגע לעבודה נכונה ספציפית שנוגעת למקום זה. חברת בטיחות לעד בע"מ מציעה את כל השירותים שחשובים למקום עבודה על פי חוק ולמען בטיחות עובדיכם.

בטיחות אש רלוונטית לכולם

לא משנה באיזה מקום עבודה אתם עובדים, כל מה שקשור לבטיחות אש רלוונטי לכולם. בכל מקום יש היתרים ואישורים של נציבות כבאות והצלה על מנת לאשר שהמקום בנוי נכון לפי תקנות בטיחות אש. כלומר, האם יש כשלים בתכנון המבנה, האם יש מלכודות אש לאנשים שעובדים ובאים לשם, האם יש דרכי מילוט נוחות ונגישות לכולם והאם יש מתקני כיבוי וציוד כיבוי אש והתרעה לגילוי עשן ואש בהתאם לחוקים. את כל אלה בודק במקומות עבודה יועץ בטיחות אש שעושה ביקורות שונות וגם בודק את תקינות הציוד ומתריע על כשלים שונים שמסכנים חיי אדם או עלולים לגרום לאש לפרוץ.

איך יודעים כיצד לנהוג?

זה אולי נשמע כאילו אנחנו עדיין בבית הספר אבל אין פק שגם עובדים מבוגרים חייבים לקבל הדרכות שונות ותרגולים למקרה חירום. לא כולם יודעים כיצד לנהוג ורצוי לגלות פערי ידע כאלה מראש. לשם כך עורכים הדרכות כיבוי אש במקומות עבודה שונים וזה תפקידו של ממונה הבטיחות שחייב לוודא זאת. הוא גם בודק שכולם באים להדרכות ומקבלים את כל הידע הנדרש במקרה הצורך על מנת למנוע אובדן חיי אדם ופגיעה ברכוש. המומחים המנוסים של חברת בטיחות לעד בע"מ עורכים הדרכות שונות בנושאי בטיחות במקומות עבודה גם לפי דרישות החוק וגם לפי צרכים ייעודיים שלכם ובהזמנה שלכם. ממוני הבטיחות מדריכים את העובדים כדי להבטיח שהם מכירים את כל הנהלים ובכך עוזרים לשמור על חיי אדם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...