Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המקומות בבית שתרצו שיהיה לכם קומודה

המקומות בבית שתרצו שיהיה לכם קומודה
קרדיט - Photo by Merylove Art on Unsplash. המקומות בבית שתרצו שיהיה לכם קומודה

עיצוב הבית הוא תהליך מורכב. זאת משום שאנחנו עוסקים במה שאפשר לקרוא לו: 'אומנות שימושית'. מצד אחד, אנחנו רוצים לבחור בפריטים יפים, כאלו שיתנו לנו תחושה של רווחה בבית בו אנחנו חיים. מהצד השני, חשוב לבחור בפריטים שאכן, יהפכו את החיים שלנו הרבה יותר נוחים. בשביל זה נועדו פינות אחסון נוחות ויצירתיות. מצד אחד, מדובר על אלמנט עיצובי לכל דבר, מהצד השני, אנחנו מדברים על פתרון פרקטי, כזה שיכול לחסוך לנו לא מעט מקום. איך תבחרו את השידה המושלמת? הישארו איתנו.

למה חשוב לבחור חללי אחסון? מכמה טעמים

כאמור, עיצוב פנים הוא תהליך בו אנחנו מנסים לקחת את הצרכים הטכניים של הלקוח ולהבין איך לעצב את הבית כך שחיי היום, יום יהיו נוחים ונעימים יותר בסופו של דבר. לכן, הדבר הראשון אותו יש לעשות כאשר אתם בוחרים קומודה זה להבין איפה אתם רוצים לאחסן ציוד ואיזה סוג של ציוד תרצו לאחסן. לצורך העניין, קומודה בחדר הילדים, תאפשר לכם להכניס את המשחקים והצעצועים למקום אחד בצורה מסודרת. בחדר השינה שלכם וודאי תרצו לאחסן מצעים, בגדים וכן הלאה. בסלון תוכלו להכניס למגירות מסמכים, תעודות שם, הקומודה תביא לסלון עוד אלמנט עיצובי שיכניס עוד עניין לחלל המרכזי. כמו שאומרות הסבתות, כאשר לכל דבר יש מקום, הבית נשאר מסודר. ככל שנקפיד על הפרטים הקטנים וככל שנדע למצוא מקום לכל מה שצריך, כך החלל יהיה הרבה יותר נעים לעין וישמר מאורגן לאורך הזמן.

לבחור יחידת איחסון בהתאם לאופי החלל

ההבדל בין קומודה ליחידת מגירות היא האיכות. קומודה מאופיינת בתור רהיט מעוצב ואפשר לומר 'יוקרתי'. לכן, כאשר אתם בוחרים פריט מהסוג הזה, אתם צריכים לשים דגש על בחירה נכונה של פריט המתכתב עם החדר בצורה מושלמת. קודם כל, נסו לאפיין את החלל לתוכו אתם מעוניינים להכניס את הרהיט. האם הסלון מעוצב בסגנון אורבני או כפרי? מודרני או עם פריטים וינטאג'? הרמוניה נוצרת כאשר אנחנו בוחרים פריטים שונים המשתלבים אחד עם השני לכדי תמונה אחת. בדיוק בגלל זה, חשוב גם לפנות כדי לקבל מקורות השראה, ברשת, באתר האינטרנט וכיוצא באלו. גם חשוב לנסות להגדיר לעצמכם מה אתם מחפשים. האם תרצו לבחור ברהיט המשלב בין עץ וברזל? אולי אתם מחפשים משהו צבעוני? יש פלטת צבעים ספציפית בה איתה בחרתם לעצב את הבית? כל בחירה מהסוג הזה יכולה להשפיע על המראה של החלל בסופו של דבר.

אל תתפשרו על איכות בשום שלב

כולנו מכירים את יחידות האחסון אשר הולכות ונשחקות עם הזמן. לא רק שמדובר על עוגמת נפש שעה שהמגירות לא נפתחות כמו שצריך, אלא, חבל לשלם על רהיט ולהביא אותו הביתה כאשר זה לא יחזיק הרבה שנים. דווקא היום, בעידן בו אנחנו יודעים ליצור פריטים מאיכות מצויינת, אין שום סיבה להתפשר. אתם יכולים למצוא בקלות רהיטי יוקרה איכותיים, קומודה מעוצבת במחירים משתלמים.

להשקיע בבית זה להשקיע בעצמכם

אנחנו יודעים כי העיצוב של הבית משפיע עלינו באופנים רבים. בחירה של קומודה מודרנית היא הרבה יותר מסתם בחירה אקראית. אנחנו מדברים על האופן בו אנחנו משקיעים בעצמנו. האופן בו אנחנו הופכים את הבית למקום בו אנחנו מרגישים בנוח, מרגישים שיש לנו מקום. סביבה מאורגנת, מעוצבת ונעימה לעין, יכולה לעזור לנו לגלות יצירתיות, לנהל את החיי היום יום בצורה טובה ועוד. אל תתפשרו בעניין הזה, אין שום סיבה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...