הקמפיין של אור אוחנה

הקמפיין של אור אוחנה

אוחנה מסביר: המגמה בעיצוב – שיער אסוף תוך שמירה על מרקם ותנועה טבעית. המגמה בצבעי השיער – גוונים חמים ועמוקים יותר. צבעי שיער מלאי ברק וחיוניות המעניקים מראה עם נוכחות. המגמה בכל הקשור למראה הסופי – מראה הרמוני משולב באיפור רך ויצירת סטיילינג איתם יחד מרכיבים תוצאה של שלמות וטוטאליות בסגנון הנבחר.

אופנת השיער מדגיש אור לוקחת אותנו לכיוון של מראות עדכניים השומרים על מראה מטופח להפליא. קונספט ההפקה מבוסס על מראות רכים ונשיים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עליה במסה: מה זה אומר ואיך עושים זאת
בקרב מתאמנים אפשר לשמוע לא מעט את המונח מסה או...
סיורים קולינריים בחיפה וירושלים – חוויה עשירה בטעמים ותרבות
בין אם אתם מתעניינים בטעמים מסורתיים או במנות חדשניות, סיורים...
תערוכות עיצוב בעולם – הזדמנות לביטוי מותג ייחודי
במהלך השנים האחרונות, השתתפות בתערוכות עיצוב בינלאומיות הפכה לכלי שיווקי...
למה חשוב כל כך להשקיע בעריכה לשונית של הספר שלכם
יש לכם ביד טקסט חביב, אפילו טקסט מצוין, ואין ספק...
לטעום את הפנינה של הכרמל בסיור בלתי נשכח
קולינריה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אם בעבר בעיקר...
מחפשים טרקטורון להשכרה? פנו אל הטובים ביותר
אם אתם לא זוכרים מתי יצאתם בפעם האחרונה משגרת חיי...
המדריך המלא להפקת אירוע בר מצווה ב-3 ימים
חוגגים בר מצווה? כאן תמצאו פירוט של כל מה שאתם...
מארזי חג חגיגיים מבית האוכל 'אלה ותמר' של השף שחר דבח
ב"אלה ותמר" שבגבעתיים, ממתינה לכם ויטרינה עשירה עם מגוון גבינות,...
כיצד עריכה ספרותית מסייעת בשיפור הספר
עבור כל סופר שמעוניין לפרסם את עבודתו לציבור הרחב, שלב...
תיעוד רגע המעבר לבגרות
בר המצווה הוא אירוע מכונן בחייו של כל נער יהודי,...
דילוג לתוכן