Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרכבת סט כלים חד פעמיים לחג

הרכבת סט כלים חד פעמיים לחג
קרדיט PIXABAY

כל כמה חודשים יש לנו כאן בישראל חג מיוחד ורבים מהמארחים נתקלים בצורך להרכיב סט כלים ייחודי ויפה, אך אין להם את התקציב לכך. הפתרון הוא הרכבת סט של כלים חד פעמיים, כאלה שיראו ממש כמו כלים רגילים, אך הם יהיו זולים יותר ופעמים רבות גם יפים יותר. אז איך מרכיבים סט של כלים חד פעמיים לחג ומה כדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך? כל הפרטים בהמשך.

 

בחירה בכלים חד פעמיים איכותיים 

כאשר בוחרים כלים לחג, תמיד מומלץ לבחור את הכלים החד פעמיים האיכותיים יותר. אמנם הם יעלו עוד כמה שקלים, אך אף אחד לא רוצה לראות צלחות פיקניק בערב החג על השולחן. כיום יש מגוון רחב כל כך של מוצרים מהם ניתן להרכיב שולחן מנצח ויוקרתי, שרק חדי האבחנה ישימו לב במבט ראשוני שמדובר בכלים חד פעמיים. מומלץ לבחור סט בגוונים של כלים רב פעמיים כדי להמחיש את היוקרה של הערב – לבן, קרם, פלטינה, אפור, כחול כהה ושחור הם הצבעים המובילים בדרך כלל בתחום זה.

 

איך מרכיבים את הכלים לארוחת החג? 

בדרך כלל בארוחת החג יהיו שלוש צלחות לכל סועד – צלחת אחת עבור המנה הראשונה, קערה עבור מרק וצלחת גדולה עבור המנה הראשית. רצוי שכל הצלחות יהיו מאותו הסט ובאותו צבע ודוגמה, שכן שינויים בסט יהפכו את המראה לפחות יוקרתי. כמובן שלסט הצלחות יש להרכיב גם סט סכו\"ם הכולל מזלג, סכין וכף ושתי כוסות – האחת עבור שתייה קרה והשנייה עבור יין.

 

שימוש בכלים חד פעמיים להגשה 

אם הקונספט הוא חג בשימוש כלים חד פעמיים ניתן להרכיב בנוסף לכלים שישמשו את הסועדים באופן פרטי גם כלים נוספים שישדרגו את מראה השולחן. כיום ישנם מגשים מהודרים, קערות, צלחות חד פעמי וכוסות קינוח, ישנן כפות הגשה ייחודיות וגדולות, מצקות ומזלגות הגשה. למעשה, ניתן להרכיב סט שלם של שולחן וליהנות מעיצוב תואם גם בסט הכלים וגם בכלי ההגשה.

 

רכישה בכמויות מוזילה עלויות 

כשמדובר על כוסות, צלחות וסכו\"ם – בדרך כלל רכישה מרוכזת מוזילה עלויות, בוודאי אם מדובר על רכישה בחבילות. כדי להוזיל את העלויות עוד יותר ניתן לרכוש בחבילות גדולות, בוודאי אם ישנו אירוע גדול יחסית, אך גם אם רוצים לרכוש עבור חגים נוספים בפתח.

 

לאילו חגים כלים חד פעמיים מהודרים יתאימו? 

ניתן להקים שולחן חג חגיגי וייחודי לכל חג, גם לחגי ישראל הגדולים פסח וראש השנה. כאשר בוחרים כלי חד פעמי עבור חג יש לחשוב קודם על סגנון הארוחה, על מוטיב הצבעים בשולחן, על קישוטים שניתן להוסיף ועל המקום שיתפסו כלי האוכל הגדולים.

ניתן להרכיב סט כלים ייחודי עבור חג שבועות בשימוש בצבעים לבנים ובהירים, עם קישוטים של חיטה או חציר מפלסטיק. לפסח ניתן להרכיב סט כלים הכולל קערות למרק עם קניידלך וקישוטים של אגוזים ופירמידות קטנות. לראש השנה ניתן להרכיב סט מהודר במיוחד בשימוש בזהב וכלים בהירים וייחודיים עם קישוטי תפוחים ורימונים ולכל השולחנות הללו מומלץ להוסיף גם נרות בכלים יפים או נורות קטנות שייתנו לשולחן מראה יוקרתי.

כדאי לדעת – לכלים חד פעמיים איכותיים יש את היכולת להישמר, במיוחד כשמדובר על הצלחות וכלי ההגשה היוקרתיים. ניתן לעשות בהם שימוש חוזר ובכך גם לחסוך כסף וגם לשמור על הסביבה. הם קלים לאחסון, קלים להעברה ממקום למקום וקלים לניקוי לאחר השימוש ומכאן יתרונותיהם רבים עבור מי שמעוניין להשקיע אבל לא להוציא יותר מידי כסף מהכיס.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...