Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השכרת אוהלים ומתנפחים לאירועים

השכרת אוהלים ומתנפחים לאירועים
קרדיט pixabay

השכרת אוהלים

כשאתם מתכננים אירוע בחוץ, מסיבה או התכנסות, השכרת אוהלים היא השיקול הכי חשוב שכדאי שתיקחו בחשבון. חברת רנטליין אירועים בע"מ מתמחה באטרקציות והפקות אירועים והמומחים שלנו ידריכו אתכם בבחירת השכרת האוהל המושלם לאירוע המיוחד שלכם, עם ליווי בבחירת סוג האוהל המתאים, חישובי גודל, אביזרים (הן הכרחיים והן אופציונליים), כדי לוודא שאתם בוחרים אוהל שיספק נוחות ללא קשר למזג האוויר, ויתאים היטב לסוג האירוע שלכם.

למה לבחור באפשרות השכרת אוהלים?

שתי מילים: חוק מרפי. אם אתם עורכים אירוע באוויר הפתוח, אלא אם כן יש לכם מיקום פנימי חלופי שמתאים (כלומר, יתאים לכל האורחים שלכם), אתם זקוקים לאפשרות השכרת אוהלים מסוגים מסוימים, למקרה של מזג אוויר גשום או חם מדי. אוהל מתאים מאפשר תכנון אירוע כמעט בכל מקום. במקום להשכיר אולם אירועים, אתם יכולים לתכנן את האירוע שלכם בגינת הבית או במיקום משמעותי כמו פארק. גם אם אתם מתכננים להשתמש באוהל רק אם יורד גשם, עדיין עליכם להגדיר את גודלו ולתמחר אותו מבעוד מועד – רצוי יותר מיומיים לפני האירוע.

בחירה נכונה של גודל האוהל

ואתם חשבתם שאף פעם לא תצטרכו להשתמש בכישורי המתמטיקה שלמדתם בבית הספר! השאלה העיקרית שכל מי שבוחר אפשרויות השכרת אוהלים מתלבט לגביה היא גודל האוהל. אי אפשר לתכנן את התקציב לפני שמבינים את הגודל המתאים. נציגי חברת ציוד לאירועים יציגו בפניכם דגמים וגדלים שונים של אוהלים, ובחישוב הגודל המתאים לבחירת אפשרויות השכרת אוהלים, כדאי לקחת בחשבון גם שולחן ארוך לאורחי הכבוד, ומספיק מקום לשולחן אחד או שניים של הגשת הארוחות. נציגי חברת הפקות אירועים ימליצו לכם על בחירת האוהל בהתאם למספר השולחנות הדרושים. אז כשאתם בוחרים את האוהל המתאים לכם, כדאי שתתייעצו עם המומחים של חברת רנטליין אירועים בע"מ, שמתמחה בהפקות אירועים, עם ניסיון של שנים רבות בתחום, ומגוון אפשרויות של ציוד לאירועים מכל הסוגים, תחת קורת גג אחת. הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם בבחירה הנכונה מבין מגוון האפשרויות של השכרת אוהלים או כל שיקול אחר שתצטרכו לקבל לגביו את ההחלטות המתאימות.

השכרת מתנפחים

בחברת רנטליין אירועים בע"מ, שמתמחה באטרקציות והפקות לאירועים, תוכלו למצוא מגוון שלם של ציוד לאירועים תחת קורת גג אחת, שיהפוך כל אירוע לחגיגה מושלמת. יש לנו שפע אפשרויות של השכרת מתנפחים, מהדגמים האיכותיים ביותר, שירגשו את האורחים שלכם! להשכרת מסלול מכשולים מתנפח יש היבטים רבים, כולל טיפוס על קירות כדי לטפס למעלה ודרך, מוטות מכשולים, כדורי ענק לקפוץ מהם ומגלשות! יש לנו מסלולי מכשולים גדולים וארוכים שמתאימים לאירועים גדולים, כמו אירועים משפחתיים או אירועי בתי ספר, או כל אירוע אחר שאתם מעוניינים להוסיף לו כמה אטרקציות משגעות. אנו מספקים גם מסלולי מכשולים מתנפחים קומפקטיים שמתאימים לכל גודל אירוע ותקציב, כך שכולם יוכלו ליהנות מהכיף של השכרת מתנפחים.

השכרת מתנפחים עם אפשרויות התקנת קלות

מארגני אירועים רבים מאמינים בטעות שאפשרויות השכרת מתנפחים אינן מתאימות להם בגלל התקנה מורכבת, אבל ההיפך הוא הנכון. ניתן להתקין את המתנפחים בכל הגדלים והצורות, בפשטות ובקלות, עם מפוח והוראות התקנה של היצרן, שמגיעות עם המתנפחים, והאמת היא שפעולת ההתקנה היא אטרקציה בפני עצמה. חשוב לבחור את המתנפחים בהתאם לגודל הילדים או המבוגרים, ולשכור מספיק מתנפחים שיתאימו לכולם. בסיום האירוע, פשוט מפרקים את המתנפחים, מוציאים בגישה בטוחה את האוויר, ומקפלים. ניתן לבחור אפשרויות השכרת מתנפחים מדגמים מתקדמים, לפעילויות מים, ולהתקין אותם בקלות בלחיצת כפתור אחת. לצד המתנפחים הרגילים, תוכלו למצוא מתנפחים למשטחי הקפצות, מגלשות, מסלולי מכשולים, מנהרות, חיות, או כל סוג אחר של מתנפחים שאהובים על ילדים ומבוגרים.

בשורה התחתונה, אל תחמיצו את ההזדמנות לשדרג את האירוע שלכם

הסוגים הפופולריים המהנים ביותר בתחום המתנפחים הם מגלשות שמותקנות מעל הבריכה להנאת כל האורחים, ובמגוון אפשרויות ההשכרה תוכלו גם לבחור מתנפחים שמתחברים לחשמל או שפועלים על גנרטור. בחברת רנטליין אירועים בע"מ, אנחנו מתמחים בעסקי האטרקציות כבר שנים רבות, ויש לנו מגוון עשיר של ציוד לאירועים מכל הסוגים תחת קורת גג אחת, כדי להפוך כל אירוע לחגיגה מושלמת. תוכלו למצוא אצלנו אפשרויות השכרת מתנפחים גדולים וקטנים, שמתאימים לילדים ולמבוגרים. אז צרו איתנו קשר כדי שהצוות המקצועי שלנו ייעץ לכם על התאמת המתנפחים המהנים לאירוע שלכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...