Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה בחו"ל – כך תתכננו אותה כמו שצריך

חופשה בחו"ל – כך תתכננו אותה כמו שצריך
קרדיט: Freepik.com

תכנון חופשה בחו"ל – הדגשים שעושים את ההבדל

אולי כבר הספקתם לשכוח, אבל רק לפני שנה וקצת, צמד המילים חופשה בחו"ל נראה כמו חלום רחוק עבור כולנו. נגיף הקורונה שהרים את ראשו פעם אחר פעם, נמלי תעופה שנפתחו ונסגרו חדשות לבקרים, ותהליך רפואי מקדים לכל טיסה – כל אלו גרמו לכולנו לוותר על התענוג ולהסתפק בטיול קצר בארץ. כמה טוב שכל זה מאחורינו ואפשר שוב לברוח לכמה ימים מהפרובינציה המזרח התיכונית לעבר העולם הגדול. ובמידה וכבר שכחתם – הנה הדגשים החשובים שיעזרו לכם לתכנן חופשה כמו שצריך איפשהו ברחבי הגלובוס.

ידע זה כוח

ספונטניות זו תכונה נהדרת בחיים, אך כשמדובר בנופש, בעיקר בחו"ל, תכנון מקדים וצבירת ידע רלוונטי עשויים לעשות את ההבדל בין אחלה חופשה לכזאת שרק תרצו לשכוח. בעזרת אתרי אינטרנט ייעודיים, תוכלו להעשיר את עצמכם במידע חשוב (מזג האוויר, שערי המרה, התניידות, ביטוחים, מחירים), בתוכן לטיול (מסלולים מומלצים, אטרקציות) ועוד. מומלץ להדפיס/לשמור/לכתוב את הדברים החשובים ולקחת איתכם לחופשה. אם זה לא יועיל (וזה כן!), זה בטוח לא יזיק.

קרדיט: Freepik.com

גם חופשה בחו"ל ניתן להוזיל

אין קטגוריה צרכנית שבה פערי המחיר על אותו המוצר גבוהים כמו עם חופשה בחו"ל. יכולים להיות שתי משפחות שטסות באותם תאריכים לאותו היעד ואפילו לאותו בית המלון ואחת מהן תשלם מאות דולרים יותר מהשנייה. המסקנה: מי ש-"מכין שיעורי בית" לפני היציאה לחופשה, יוכל לחסוך ובגדול. כיצד? היעזרו באתרים שמוצאים לכם את המחירים הטובים ביותר עבור כרטיסי הטיסה, בדקו היטב לגבי מקומות אירוח פוטנציאליים, חפשו קופונים והנחות לאטרקציות השונות והזמינו כמה שיותר זמן מראש.

גם שימו לב לכך שלעיתים הזזת תאריך החופשה אפילו ביום אחד עשויה לשנות לכם את המחיר בצורה משמעותית. ודאו שקיימת אפשרות לביטול חינם ומדי פעם בדקו את המחיר המעודכן במלון ובטיסה, ואם ראיתם שהמחיר נמוך מזה שהזמנתם, בטלו את ההזמנה ובצעו אותה בשנית.

 

ביטוחים, חבילות גלישה והגעה לנתב"ג

הנה עוד כמה דגשים שחשוב להתייחס אליהם לפני חופשה בחו"ל:

  • ביטוח רפואי – אל תשכחו לרכוש ביטוח רפואי, אל תשאירו את זה לרגע האחרון ובטח שאל תנסו לחסוך 3 דולר ליום וללכת על ביטוח חלקי. בבריאות, בטח בחו"ל, לא משחקים. בדקו בין כמה חברות והבטיחו לעצמכם ראש שקט על כל צרה שלא תבוא.
  • חבילות גלישה – נכון, במרבית המלונות, בתי הקפה ואפילו אזורי התיירות תגלו אינטרנט חינם לכל דורש. ונכון, חלק מההנאה בחו"ל טמונה ביכולת להתנתק. ובכל זאת, אינטרנט נגיש וזמין בחו"ל הוא לא רק מותרות. הוא מוסיף להנאה ומסייע באלמנטים טכניים שונים כמו נסיעות, אטרקציות ואף מקרי חירום. אל תטוסו בלי חבילת גלישה ראויה.
  • הגעה לנתב"ג – אם בא לכם לשלם הון תועפות על חניה, תגיעו לנתב"ג באוטו. אם בא לכם לשלם הרבה למונית ובחזרה ארצה להמתין זמן ממושך (לעתים שעה ויותר!), תגיעו במונית. אם בא לכם להיסחב עם מזוודות כבדות ברכבת, לכו על זה. אבל אם בא לכם להגיע בנוחות מרבית ובמחיר שפוי, חפשו לעצמכם חברת הסעות במרכז הארץ שתיקח ותחזיר אתכם מהטיסה. זה לא יקר מידי ויקל עליכם עד מאוד.

שתהיה לכם חופשה מהנה!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...