Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בנכסים ללא עורך דין חושף אתכם לסכנת הונאה

טיפול בנכסים ללא עורך דין חושף אתכם לסכנת הונאה
קרדיט: Canva

נדל"ן הפך למבוקש מאוד ככל שאנשים מעדיפים להתרחק מהבורסה אבל מבינים שעליהם להשקיע את הכסף שלהם כדי לשמור על ערכו. במקרים אחרים הנכסים מהווים הכנסה פסיבית ותוספת  לפנסיה שלהם בתקופה שבה קשה להרוויח בקרנות. דווקא משום כך חשוב לפעול נכון גם בעסקאות נדל"ן ובכל מכירה או קנייה של דירה. הסיכונים של הונאה, הטעיה או אי ידיעת החוק ומגבלות התב"ע גם הם גדולים – ועלולים להיות ההבדל בין עסקה טובה ורווחית לבין עסקה שאינה רווחית וגוררת הפסדים. לכן יש לבדוק כל עסקה מכל הכיוונים ולוודא שאין בה סדקים כלשהם, ובכלל זאת יש לבחון את החוקים, התקנות והתוכניות הרלוונטיים לנכס שלכם, וכן לבנות את העסקה באופן שתהייה הכי בטוחה עבורכם בהתחשב במגבלות הנכס והצדדים. בכלל זאת יש להביא בחשבון את שלביות תנאי התשלום והביטחונות בעסקה, כדי להבטיח שכספכם לא יהא על קרן הצבי ולא תישארו ללא הדירה וללא כספכם. רק עורך דין מכירת דירה יכול להעניק לכם את השירותים המלאים והטובים ביותר כדי שתוכלו להיות בטוחים שהעסקה הזאת בטוחה וודאית ואתם תרוויחו ממנה. משרד סטרוגו ושות' עורכי דין מלווים את הלקוחות שלהם ושומרים בקפדנות על האינטרסים שלהם.

פינוי בינוי רק בליווי עורך דין

מאז שהתוכנית הממשלתית של פינוי בינוי יצאה לדרך לפני שנים, חלו בה שינויים שהותאמו לניסיון של הרשויות ושל הגורמים המעורבים. קרה לא מעט שהכוונות הטובות לא הועילו בשטח ויזמים וקבלנים שונים שניסו להרים פרויקטים שאפתניים נתקעו בדרך והדיירים חיים עד היום באתר בנייה שאינו מאפשר חיים תקינים. זאת הסיבה שלא זזים לשום חתימה על מיזם כזה ללא עורך דין פינוי בינוי, משום שרק הוא יכול לבדוק עבורכם את תנאי העסקה עם היזם כדי שתתקשרו עם חברה אמינה בעלת איתנות פיננסית  שמבצעת הפרויקט באמצעות קבלן מורשה ובעל סיווג מתאים, קבלן שיכול לבצע את הפרויקט הזה, תוך שתקבלו את הביטחונות הנדרשים, וכמובן, האם שכל התוכניות והאישורים הוגשו והתקבלו בוועדות השונות.

תמ"א 38 והבדיקות המתחייבות

פרויקטים של תמ"א 38  הינם חלק בלתי נפרד מנוף ההתחדשות עירונית שבעת האחרונה תופסת תאוצה. במקרים מסוימים הורסים את הבניין ובונים בניין חדש, ובמקרים אחרים מחזקים ומשפצים את הבניין הישן ומוסיפים עליו  חדשות, כאשר ברוב רובם של המקרים ניתן להוסיף לדירות בבניין הישן ממ"ד ומרפסת וכן אפשר להשקיע ולחדש את השטחים המשותפים, ויש עוד וריאציות שהופכות את המיזם לכדאי לשני הצדדים. אולם לא תמיד זה מתבצע ללא תקלות, ואנו שומעים על לא מעט מקרים שבהם החלום הפך לסיוט. רק עורך דין תמ"א 38 שמלווה את הפרויקט שלכם מתחילתו יוודא שהוא אכן אמין ואפשרי ותוכלו לסמוך על הקבלן ועל החברה המבצעת שיש לה את כל האישורים הנדרשים. חשוב מאוד לא לוותר על בדיקת החוזה כדי לשמור על הזכויות שלכם. זה בדיוק מה שמשרד סטרוגו ושות' עורכי דין עושה למען הלקוחות שלו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...