Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לבחירת סולמות טלסקופיים: כך תבחרו נכון!

טיפים לבחירת סולמות טלסקופיים: כך תבחרו נכון!
קרדיט PIXABAY

כאשר אנחנו מדברים על סולמות טלסקופיים אנחנו בעצם מדברים על סולמות חדשניים ומשודרגים, סולמות אלו הינם קומפקטיים ונוחים מאוד לנשיאה, כמו כן ניתן להשתמש בהם למגוון רחב של שימושים. הסולמות בנויים בצורה מיוחדת, בזכות המבנה המיוחד שלהם ניתן לפתוח אותם למספר גבהים שונים, כך ניתן לייעד אותם למגוון עבודות.

סולמות טלסקופיים
קרדיט PIXABAY

טיפים לבחירת סולמות טלסקופיים

לא משנה אם מדובר בעבודה מקצועית או בעבודה ביתית, סולמות טלסקופיים תמיד יהיו בעלי שימוש רב כמעט לכל משימה אשר מצריכה עבודה בגבהים שונים. ישנן עבודות בהן הדרש שימוש בסולם כגון: עבודות חשמל, עבודות ניקיון, עבודות שיפוץ, עבודות גננות ועוד מגוון רחב של עבודות המצריכות שימוש בסולם.

בעת בחירת סולם לכל עבודה שהיא, ישנם כמה פרמטרים אשר חשוב להתייחס אליהם:

  • החומר ממנו עשוי הסולם – כאשר העבודה בה אתם עוסקים כוללת התעסקות עם חשמל חשוף, חשוב מאוד לעבוד עם סולם אשר עשוי מחומר שאינו מוליך חשמל, לדוגמא ניתן להשתמש בסולם עשוי עץ. לכל שאר סוגי העבודות, סולמות אשר עשויים מאלומיניום יהיו הטובים ביותר. אלומיניום היא מתכת קלה מאוד אשר מאפשרת לשאת את הסולם לכל מקום בקלות. כמו כן, אלומיניום הינה מתכת חזקה בעלת עמידות גבוהה לאורך זמן רב, ניתן לעבוד עם סולמות אלומיניום גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. אין ספק כי סולמות אלומיניום הם הסולמות האידיאליים לעבודה לאורך זמן רב.
  • בטיחות הסולם – כאשר אתם בוחרים סולם, חשוב מאוד שהסולם יכלול אמצעי בטיחות אשר ישמור עליכם מסכנות שונות בעת העבודה על הסולם. אנו ממליצים לכם לבדוק כי שלבי הסולם הם עמוקים ובעלי אחיזה טובה אשר תמנע החלקה בזמן העבודה על הסולם.

מהם היתרונות של סולמות טלסקופיים?

הסולמות הטלסקופיים טומנים בחובם יתרונות רבים ומגוונים, כעת נציג בפניכם חלק מהיתרונות של הסולמות הטלסקופיים.

  • עמידות גבוהה לאורך זמן – סולמות טלסקופיים נחשבים לסולמות חזקים מאוד ועמידים במיוחד. ברוב המוחלט של המקרים, סולמות אלו נבנים ממתכת חזקה מאוד (ברוב המקרים מדובר באלומיניום). בשל כך הסולמות הטלסקופיים מיועדים גם לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני, נוסף על כך הם נשמרים לאורך זמן רב, וניתן להשתמש בהם גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • אפשרות כיוונון גבהים שונים – כפי שכבר נאמר, הסולמות בנויים בצורה מיוחדת אשר נותנת להם את האפשרות להיפתח למספר גבהים שונים. לאחר שבוחרים את הגובה הרצוי של הסולמות ניתן לנעול אותם על הגובה שנבחר ובזכות כך להבטיח עבודה בטוחה.

יתרה מכך, בזכות היכולת הייחודית של הסולמות הטלסקופיים ניתן להשתמש בהם למגוון רחב של עבודות בגבהים שונים. לכן, סולמות אלו מתאימים, הלכה למעשה, כמעט לכל סוג עבודה אשר מצריכה סולם.

  • אחסון וניידות מלאה – קיימת אפשרות לקפל את הסולמות הטלסקופיים לגודל קטן מאוד, דבר אשר מאפשר לנו לאחסן אותם כמעט בכל מקום שנרצה. מעבר לכך, סולמות טלסקופיים קלים מאוד לנשיאה. שתי היכולות הללו הופכים את הסולמות הטלסקופיים למוצר בעל ניידות מלאה, דבר שבדרך כלל אינו אפשרי בסולמות רגילים.
  • בטיחות מקסימלית – השלבים של הסולמות הטלסקופיים הינם עמוקים מאוד, דבר המאפשר לעלות על הסולם בנוחות ובבטיחות מלאה. יתרה מכך, סולמות טלסקופיים מצוידים בשלל אמצעי בטיחות ובכל שלב שלהם ניתן לנעול אותם על ידי נעילה ידנית. מעקב אחר הוראות הבטיחות של הסולמות הטלסקופיים וציות להם יבטיחו כי השימוש בסולמות יהיה בעל סכנה מינימלית בכל גובה.
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...