Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים לשיפוץ כללי של הבית

טיפים לשיפוץ כללי של הבית
קרדיט:shukimeir.co.il

שיפוץ כללי של הבית הוא אירוע מרגש ממש. כשהשיפוץ כולל שינוי מבני של הבית, כמו: שבירת קירות, הוספת חדרים ביטול חדר וכמובן עיצוב הבית מחדש, הדבר דומה לקניית בית חדש רק במחיר שהוא כמובן זול הרבה  יותר. כיוון ששיפוץ כללי הוא מסועף וכולל הרבה מאוד חלקים ושלבים: אינסטלציה, חשמל, חיפויים, ריצוף ועוד, חשוב לגשת לכך בצורה חכמה ולא בפזיזות. כמה טיפים לשיפוץ שיביא לתוצאות שרציתם וגם יעבור בצורה חלקה ונעימה.

  • להחליט מראש על התקציב: החליטו מראש מהו התקציב שלכם. בקשו מבעלי המקצוע הצעת מחיר מסודרת שתכלול את כל הפרטים והמחיר שלהם.
    רכזו את כל ההצעות שאתם מקבלים וכך תוכלו לבחור את בעלי המקצוע המתאימים לכם ביותר. לרוב שיפוץ כללי  ומקיף כדאי לעשות עם קבלן האחראי על הכל ושמולו מתנהלים לגבי כל אחד מבעלי המקצוע המבצעים את העבודה: רצף, אינסטלטור, חשמלאי וכו'.
    השאירו סכום להוצאות לא צפויות כי עד כמה שמנסים להיות מתוכננים- תמיד יש הוצאות שצצות ולא צפיתם אותן..
  • לבחור אדריכל מקצועי ומנוסה: כשמדובר על שינוי מבני של הבית, דרוש תכנון מקצועי של אדריכל. חשוב שאת התוכניות יבצע אדריכל בעל ניסיון שגם מכיר היטב את האזור בו אתם מתגוררים. לכל אזור או רשות מקומית יש דגשים וחוקי עזר שיש להתחשב בהם בתכנון הבית מחדש. לכן,  אם אתם מתגוררים באזור המרכז מומלץ לעבוד  עם אדריכל במרכז המכיר היטב את האזור, תכנן בעבר פרויקטים הדומים לשלכם (אם זו דירה, וילה וכו'). בחירת אדריכל שהוא גם מעצב פנים תשפיע משמעותית הן על תכנון מבנה הבית והן על עיצובו.
  • קביעת לוח זמנים והצמדות אליו: עיכובים בעבודה וחריגה מלוח זמנים שנקבע מראש הוא נושא מוכר בתחום הבניה והשיפוצים והוא גורם להוצאות מיותרות כמו צורך להאריך שכירות בדירה בה גרים בינתיים. לכן, חשוב להגיע עם הקבלן להבנות בעניין, שיגדיר בצורה ברורה מהו הלו"ז שיוכל לעמוד בו וקבעו מראש שיהיה פיצוי  עבור כל יום של חריגה.
  • עיצוב עם מעצב פנים שיסייע גם ברכישות: לעיצוב, ריהוט ואבזור הבית חלק משמעותי מאוד בתחושה הסופית. רכישת אבזור וריהוט חדש הוא חלק מההנאה בשיפוץ הבית ומגיע אחרי שעברתם את הימים הפחות נוחים של שבירת קירות, טיוח, וכו'. כדאי לעשות את הרכישות עם מעצב הפנים שהוא גם מומחה בתחום ויוכל לראות בראשו כבר כיצד דברים יראו וגם יוכל להשיג עבורכם מחירים טובים יותר למשל ברכישת חומר לבן (ריצופים, חיפויים), כלים סניטריים, וכמובן ריהוט ואבזור. כך השיפוץ, מהבסיס ועד שלב הלבשת הבית יעשה בצורה מקצועית, כמובן בהתאם לטעם האישי שלכם, לרצונות ולצרכים שלכם.
  • לא חייבים להחליף את כל הריהוט ואבזור הבית: עד כמה שהלבשת הבית מחדש נשמעת מהנה, היא יכולה גם להיות מעייפת ולהביא להוצאות רבות יותר. אפשר להתמקד במספר דברים שאתם רוצים להחליף כך שתוכלו להשקיע יותר.

מתחילים בשיפוץ הבית ורוצים ליווי מלא החל מתכנון אדריכלי ועד לעיצוב פנים? שוקי מאיר הוא בעל ניסיון רב בתחום, ילווה אתכם לאורך כל התהליך כולל ביצוע יום קניות מרוכז אם תרצו בכך. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה 050-2178721

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...