Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יזמקו קפה – דואגת לכוס הקפה של העסק שלך!

יזמקו קפה – דואגת לכוס הקפה של העסק שלך!
קרדיט : freepik.com

מכונות קפה טוחנות, מכונות עם קפסולות, מכונות לקפה טחון, מקציף חלב, אספרסו, לאטה, פולים בטעמים, קפסולות בטעמים….

ים של היצע, ים של רעיונות. סטנדרטים שונים, איכויות שונות, יצרנים מגוונים… עם כל כך הרבה סוגים של מכונות קפה, באמת אפשר להתבלבל ולאבד ידיים ורגליים. נס שיש לכם את יזמקו קפה שאלופה בלעשות סדר בדברים.

יזמקו קפה – השכרה ומכירה של מכונות קפה

אחד השירותים המרכזיים שלנו, הוא השכרה ומכירה של מכונות קפה למשרדים. אנחנו מציעים מגוון רחב של מכונות טוחנות פולי קפה או קפסולות, בהספקים שונים, בהתאמה למשרדים גדולים וקטנים.

יזמקו קפה מבינה שכל עסק הוא שונה, ולכל עסק יש צרכים אחרים, ולכן מציעים פתרונות מותאמים אישית כדי לדייק את הצרכים הספציפיים של כל לקוח ולקוח. אנחנו יושבים לאפיין את הדרישות שלכם, ובהתאם לכך אנחנו בונים סיסטם מותאם אישית.

למשל, אם אתם צריכים מכונת קפה בהספק מסויים במהלך כל השנה, אבל פעמיים בשנה אתם עורכים אירועי חברה כמו השקה או הרמת כוסית, תוכלו לשכור אצלנו מכונה נוספת לתגבור הספקי הכנת הקפה בעסק שלכם.

אם אתם עסק קטן ומשפחתי שעובדים בו כמה עובדים בודדים, תוכלו ללכת על מכונה קומפקטית בעלת הספק קטן, שתתאים לתקציב שלכם. אם אתם חברה גדולה, תרצו מכונה חזקה, שתעמוד בהכנת עשרות רבות של כוסות ביום.

פתרונות משקה נוספים ביזמקו קפה

אצלנו ביזמקו קפה, לא עוצרים רק בקפה, ומציעים גם פתרונות נוספים לשתיה, לכל צורך ושימוש.

  • ברי מים וסודה מושלמים לעסקים- ברי מים שולחניים או רצפתיים, אפשרות למים קרים וחמים ולסודה. מגיעים בעיצוב מהודר ובמגוון צבעים. הברים מגיעים עם פילטרים מיוחדים למניעת בקטריות.

ברי המים והסודה שלנו מותאמים לשימוש תכוף ואינטנסיבי, ומאפשרים לכם להנות ממים בטמפרטורה הרצויה לכל אורך היום, בלי התעסקות מיותרת ובלי המתנה. תגידו שלום לקומקום!!

  • דרינקה- עולם רחב של אפשרויות במכונה אחת: קפה טחון טרי עם חלב מוקצף ומשקאות חמים נוספים, מגוון משקאות בטעמים, ומים מסוננים- עם ובלי סודה, ובחירה אישית של סוג ההמתקה- רגילה או דיאטטית. מה תגידו על המכשיר הזה?

המכשיר מגיע עם מסך מגע ידידותי, תחזוקה עצמית אוטומטית, עלות נמוכה במיוחד, ואפילו קביעת כמות הקלוריות בכל כוס. איך הוא? פסגת הטכנולוגיה במכשיר אחד. העסק שלכם הולך לעוף איתו!

יזמקו קפה – פתרונות קפה ומשקאות לעסקים ולמשרדים

אנחנו מציעים מגוון רחב של מכונות קפה להשכרה ולמכירה, ברי מים וסודה ואת דרינקה המכשיר שיהפוך לכם את המשרד לחוויה של עבודה. אם אתם מחפשים מכונת משקאות לעסק שלכם, הגעתם לכתובת הנכונה. עם נסיון של מעל 4 עשורים, אנחנו בטוחים שתצאו מרוצים.

הצטרפו לאלפי הלקוחות שלנו לאורך השנים, ותהנו משירות לקוחות מעולה, איפיון מדויק של דרישות העסק שלכם, התאמה מלאה של מעטפת מושלמת ומדוייקת לצרכים שלכם, ומיכשור מעולה ומפנק בכל בוקר מחדש, שיחסוך לכם לחפש בית קפה ולהרים אנרגיה מחוץ למשרד.

כך תחסכו זמן עבודה יקר ותהנו מאווירה נהדרת ונעימה בין העובדים. אם עדיין יש לכם שאלות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולברר הכל. אנחנו כאן עד השאלה האחרונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...