Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ייעוץ משפטי לכל שלב משמעותי בחיים

ייעוץ משפטי לכל שלב משמעותי בחיים
קרדיט canva

צוואה הוא מסמך בעל תוקף משפטי מחייב, ויש להיעזר בעורך דין כדי לתת לו תוקף זה. עורך דין לענייני צוואה מתמחה בסיוע ללקוחות לערוך ולבצע מסמכים מחייבים המתארים כיצד יש לחלק את נכסיהם ורכושם לאחר מותם. ובכלל זה ליצירת נאמנויות, הקמת הסדרי אפוטרופסות לילדים קטינים, ופיתוח תוכניות לאובדן כושר או טיפול בסוף החיים. וכתיבת צוואה מדויקת מבטיחה שרצונותיכם יתבצעו לאחר פטירתכם באופן בו התכוונתם, לכן חשוב לעבוד עם עורך דין בעל התמחות בירושה ועם ניסיון בכתיבת צוואות.

משפן מקומי וקרוב

הייתרון של עורך דין צוואות תל אביב הוא סיוע משפטי קרוב, בעיר. קרוב לתושבים, קרוב לבעלי העסקים, קרוב למרכזים הפיננסיים של ישראל, לנווט את המורכבות המשפטית של תכנון עיזבון. בישראל חל על צוואות חוק הירושה, המתווה את הדרישות ליצירת צוואה תקפה ואת כללי חלוקת הרכוש בהיעדר צוואה. עורך דין לענייני צוואות הבקיא בחקיקה ומנוסה בתחום זה, יכול לעזור לכם להבין חוקים אלו וליצור תכנית עיזבון מקיפה הנותנת מענה לצרכים ולנסיבות הייחודיים שלכם. בהתאם לרכוש, ליורשים ולהעדפות שלכם. ומאוד נוח לעשות זאת בתל אביב, מפני שעניינים כגון אלה אורכים מספר פגישות, ולכן עדיף לקיים את הפגישות במקומות שהגישה אליהם קלה וזמינה.

כשהראש מחובר לקרקע

עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין יכול לסייע ללקוחות במגוון רחב של נושאים הקשורים למקרקעין, לרבות קנייה ומכירה של נכס בין אם בנוי ובין אם לאו, פתרון סכסוכי גבולות, ניהול משא ומתן על חוזי שכירות והסכמי שכירות והתייחסות לתקנות ייעוד ושימוש בקרקע. עורך דין קרקעות יכול לסייע ללקוחות גם בנושאים הקשורים לדיני איכות הסביבה, כגון עמידה בתקנות הקשורות לזיהום ופינוי פסולת מסוכנת. עבודה עם עורך דין קרקעות הינה חשובה במיוחד כאשר עוסקים בעסקאות מקרקעין מורכבות. לדוגמה, אם אתם רוכשים או מוכרים נכס מסחרי, עורך דין מקרקעין יכול לעזור לכם לנווט את המורכבות המשפטית והפיננסית של העסקה, לרבות ניסוח החוזים ובחינתם, ביצוע בדיקת נאותות על הנכס, והבטחת כל ההיתרים והרגולציה הדרושים דרישות מתקיימות. לאנשי מקצוע אלה יש את הידע והניסיון הדרושים כדי לעזור ללקוחות להגן על האינטרסים שלהם ולהשיג את מטרותיהם בתחומים אלה, מה שהופך אותם למשאב חיוני לכל מי שעוסק בסוגיות משפטיות מסוג זה. במשרדה של מלי חיימוב, עורכת דין ונוטריון, מתמחים בדיני המשפט האזרחי שהם אבן יסוד בקיומה של חברה יציבה ומתפקדת לרווחת חבריה. דינים הנוגעים בסדר החברתי, הכלכלי והמוסרי בהתנהלות החברתית.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...