כל איש עסקים שואף להגיע לנקודת השיא של סגירת עסקה וחתימה על חוזה. מאחורי נקודה זו עומדים היערכות מתאימה ומורכבת ,ירידה מעמיקה לפרטים ועבודת שיווק יסודית ומחייבת, המובילה לסיכויים גדולים למימוש התוצאות הרצויות. אנחנו מלווים מנהלים ואנשי עסקים ומייעצים איך להגיע למקסום נקודות שיא אלה שמשמעותן יצירת צמיחה, שגשוג ,הגדלת מכירות ושיפור שורת הרווח. תהליך ייעוץ עסקי ושיווקי מורכב מארבעה שלבים: מחקר,אסטרטגיה ותוכנית שיווק, הטמעה והשגת תוצאות.
משוב ובקרה מלווים את שלבי התהליך כשתפקידם לשמור תמידית על הכיוון הנכון. אנו מזהים פוטנציאל עסקי לא ממומש ,מביאים רעננות וחדשנות שיווקית, מעריכים הזדמנויות צמיחה ומובילים את הארגון ליצירת ערך ,לחדירה לשווקים חדשים ויצירת לקוחות נלהבים .
ייעוץ שיווקי לתהליכי מיתוג
בניית מותג חזק מחייבת תכנון מוקפד תוך חשיבה לטווח ארוך.
מותג חזק הבנוי נכון, עשוי ליצור נאמנות גבוהה מצד הצרכנים והלקוחות ולספק תועלות רבות לארגון:
- תפיסה משופרת מצד הצרכנים והלקוחות לגבי ביצועי המוצר או השירות.
- נאמנות צרכנים ולקוחות גבוהה יותר.
- פגיעה מופחתת מתחרות שיווקית.
- רווחיות גבוהה יותר לארגון.
- תגובת צרכנים גמישה יותר.
- שיתוף פעולה גבוה יותר מצד סוחרים ומפיצים.
- שיפור יעילות התקשורת השיווקית.
- הזדמנויות נוספות להרחבת המותג.
חברת גולדהמר יועצים מתמחה בייעוץ שיווקי לתהליכי מיתוג חוץ ארגוני ופנים ארגוני לעסקיים, מוצרים ושירותים.
החברה מספקת ללקוחותיה הצעת ערך רחבה, החל משלב המחקר, בניית אסטרטגיית מותג, פיתוח קונספט מותגי ועד להטמעת המיתוג בכל אמצעי התקשורת השיווקית והאמצעים הפנים ארגוניים.
תהליך ניהול אסטרטגי של מותג
מהו מותג?
מותג הוא אוסף של תפיסות, חוויות, עמדות ורגשות, הגיוניות ורגשיות, הקיימות במוח בצרכנים, בהקשר לשירות, חברה, מוצר או אדם.
מטרות תהליך המיתוג:
- הגדרת הזהות המותגית של הארגון, המוצר או השירות.
- זיהוי וביסוס מיצוב המותג.
- בניית זהות מיתוגית חדשה.
- הגדרה ויצירת ערך מותג, הבטחת מותג ומותג מבודל.
- תכנון וביצוע השיווק למותג.
- הגדרת קהלי יעד בהתאמה למיצוב המותג.
- ניסוח מרכיבי זהות מיתוגית: מהות, ערכים ואישיות.
- יצירת כלים ברורים באמצעותם נבטא את מהות המותג ונגיע למיצוב הרצוי.
- בניית יסודות מיתוג רלוונטיים.
- יצירת חווית מותג שתשמש כיתרון תחרותי.
- מדידה ופרשנות לנתוני הביצוע של המותג.
- צמיחה ושימור ערך המותג.
מחקר >> אסטרטגיה >> קונספט >> הטמעה >> ניהול המיתוג ובקרה
שלבי ייעוץ שיווקי לתהליך מיתוג
1. מחקר – ניתוח פנים וחוץ ארגוני, פילוח שוק, מתחרים, חולשות, חזקות, חסמים והזדמנויות.
2. אסטרטגיה – הדרך לביטוי זהות המותג, יצירת מיצוב והגעה מהמצוי לרצוי החדש.
3. קונספט – יצירת חוויה מיתוגית כוללת, יצירת שפה מילולית וחזותית הכוללת חזון וערכים מבדלים, הבטחת מותג וארכיטקטורת מותג.
4. יצירת ספר מותג, המסכם את תהליך המיתוג של הארגון וישמש כנקודת ייחוס לכל פעולות ההטמעה שייעשו בארגון.
5. הטמעה – תרגום השפה המיתוגית וזהות המותג בכל נקודות המגע חוץ ארגוניות ופנים ארגוניות, מינוף המטרות השיווקיות וחיזוק המותג.
6. ניהול המיתוג – בחינת האפקטיביות של התהליך, משוב ובקרה בהיבטי בולטות, ביצועים, דימויים, רגשות ומדידת ערך המותג.
גולדהמר יועצים אחת מחברות ייעוץ עסקי הגדולות בישראל – לייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר 052-2465228