Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יצירתיות היא שם המשחק

יצירתיות היא שם המשחק
קרדיט Canva

עבירות צווארון לבן הן תחום פלילי שצבר תאוצה רבה בשנים האחרונות. עם התפתחות שוק ההון והשקעת משאבים רבים לאכיפה בתחום זה, אנו רואים חדשות לבקרים אירועים בהם אנשים נורמטיביים ביותר, מסתבכים בעבירות מעין אלו. עבירות אלו נחקרות לרוב על ידי רשויות מיוחדות כגון הרשות להגבלים עסקיים, הרשות לניירות ערך, יאל"כ וכיוצא בכך. מדובר ביחידות מובחרות ומנוסות של המשטרה, אשר אף מנהלות חקירות סמויות לרוב. חקירה בתחום זה עלולה להיות קשה ומורכבת, גם לאנשים בכירים במשק, שכן על אף ניסיונם המקצועי הרב, אין להם ניסיון בחקירה ומדובר בדברים שונים בתכלית. ניהול תיק כזה דורש לא רק היכרות מוקדמת עם המערכת ואישים רבים בה, כולל הדרך שבה הם חושבים ופועלים, אלא גם יצירתיות. עורכי דין צווארון לבן נוהגים לתכנן אסטרטגיה שלמה שהיא מותאמת למקרה ולוקחת בחשבון כל התפתחות, כדי להיות מוכנים כמה צעדים לפניה. עו"ד שירן גולברי עובדת כבר שנים רבות על תיקים פליליים שחלקם מתוקשרים מאוד והיא צברה את כל הניסיון שנדרש על מנת לנהל תיקים כאלה בצורה יצירתית למען הלקוח.

היכרות עם המערכת מסייעת לכם

ככל שמכירים את המערכת יותר כך גם יכולים לפנות ישירות לגורמים שיכולים לקצר תהליכים ולעשות כל מה שניתן כדי להימנע מהגשת כתב אישום והתמודדות עם ההליך בבית המשפט, לכן, בחירת עורך דין המתמחה בתחום הינה קריטית כבר בשלבים הראשוניים והיא מה שתקבע בסופו של דבר את תוצאותיו של ההליך. זה נכון גם בנוגע לכל הליך שעוזר לכם לא לעמוד לדין, כולל סגירת תיק במשטרה במהלך חקירה וכשברור שאינכם קשורים לדבר. צריך לשכנע את הגורמים הנכונים שלא לנקוט נגדכם בהליכים ולפעול על מנת להשיג עבורכם צדק שינקה את העבר וישאיר אותו מאחוריכם. רצוי לא להשאיר את העניין תלוי ועומד משום שיש לזה השלכות משמעותיות לעתידכם.

הזמנה לחקירה מחייבת הכנה

כל חקירה במשטרה, דורשת הכנה והבנה של הזכויות העומדות לרשות הנחקר. טעות רווחת בקרב הציבור, הינה כי עו"ד יכול לשהות איתכם במעמד החקירה עצמה. בארץ, בניגוד למקומות אחרים בעולם, אין זכות כזו והנחקר מוצא עצמו לבדו בחדר החקירות, מפוחד מהעתיד לבוא ובחוסר וודאות של ממש. לכן, דווקא ההכנה המוקדמת וקבלת ייעוץ טרם החקירה, יעניקו לנחקר ביטחון וכלים להתמודד במעמד החקירה. גם כאשר אתם בטוחים שאין שום דבר נגדכם ולא עשיתם שום עבירה, החקירה יכולה להתפתח לכיוונים שונים ואם לא התכוננתם לכך מראש, אתם עלולים להיות מופתעים והדבר עלול לפגוע בכם. מרגע שאתם מזומנים חשוב מאוד לפנות לעורך דין לצורך ייעוץ לפני חקירה, משום שכך אתם יכולים לקבל את ההדרכה החשובה ביותר – לדעת מה הם הזכויות שלכם, מתי אתם חייבים לענות ומתי קמה לכם זכות להימנע מהפללה עצמית ואך ואיך לא להישבר תחת לחץ של המשטרה. כל ניהול תיק כזה מחייב את המשטרה גם לשמור על הזכויות שלכם ואם אינכם יודעים מהן עורך הדין יסביר לכם. עו"ד שירן גולברי תעניק לכם ייעוץ מקיף ומפורט, בדגש על סל הזכויות הקיים, כדי שתוכלו להגן על עצמכם בצורה הטובה ביותר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
ניסוח צוואה בעזרת עורך דין
אין ספק כי צוואה היא מסמך חשוב, על מנת לא...
מזגנים תקולים? אולימפוס מיזוג אוויר לשירותכם 24/7
בימים החמים של הקיץ הישראלי או בלילות הקרים של החורף,...
מחפשת את השמלה שלך? יש לנו כמה הצעות
את הרי מכירה את התופעה הזו טוב מאיתנו. מהרגע בו...
באילו מקרים מומלצת התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה?
משפחה היא מקור לנחת וגם בסיס למשאבים חיוניים לחיים. במקביל...
למה לא כדאי לוותר על חיפויים שונים לקירות?
השקעתם לאחרונה לא מעט בעיצוב המחודש של הסלון שלכם? עשיתם...
טיפול בירושה: ממה מתחילים?
כאשר אדם אהוב כמו אחד ההורים הולך לעולמו, זוהי טלטלה...
התעללות בבעלי חיים
לפני שמתעמקים בהיבטים המשפטיים, נדגיש כי התעללות בבעלי חיים היא מעשה...
יום הולדת כבקשתך- איך יוצרים יום הולדת למי שלא אוהב חברים
אם הילד שלכם אינו אוהב חברים באופן מוצהר או בולט...
חברות בדק בית - למה זה חשוב?
כאשר אנו רוכשים נכס, בין אם מדובר בבית פרטי, דירה...
ניו בורן צילומים מקצועיים עם הסטודיו של נסיה
ניו בורן צילומים מי מאיתנו לא נמס כשהוא רואה תמונות של...